A3TQ Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg har aldri vært direkte imponert over klimaanlegget på A3'en. Synest at viften går vel mye, og det kunne godt ha vært litt kaldere luft som kom ut av kanalene. Er det flere som synest det samme som meg, eller er det bare mitt som funker litt dårlig? Det skal vel ikke gå an å få det kaldere enn 17 grader i kupeen, såvit jeg husker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Du kan jo vurdere å bytte gasstanken i anlegget så blåser det nok en del kaldere skal du se:) Jeg har aldri vært direkte imponert over klimaanlegget på A3'en. Synest at viften går vel mye, og det kunne godt ha vært litt kaldere luft som kom ut av kanalene. Er det flere som synest det samme som meg, eller er det bare mitt som funker litt dårlig? Det skal vel ikke gå an å få det kaldere enn 17 grader i kupeen, såvit jeg husker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 tror de selger på statoil, til gassgriller og klimaanlegg.. høhø Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg