Gå til innhold

biltema lakk

Ranger emnet

johnivar88

Anbefalte innlegg

Vet dette ikke er den beste lakken, men etter at jeg har fått fjerna rusten så vil jeg belage meg på å lakkere bilen innvendigt. ribbe den helt, pusse ned og lakkere, men etter som jeg er veldig flink til å rote bort ting å tang så ville jeg ikke bruke for mye penger på dette i tilfelle det ikke skulle gå, så derfor lurte jeg på om biltema lakken er ok? vis det blir bra inni så vil jeg jo lakkere bilen utdvendigt i samme farge som inne. og det som er cluet er at det skal være forskjellige farger, org fargen er vinrød, jeg vil ha matt svart... any1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår