kremt Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Men da skal du altså ha skrudd ut 9 skruer totalt da? Ikke verre enn det :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Lite nytt her og men,.. -Fått på ny grill:D: -Sotet litt ruter osv. -VR6 leppe skal jeg kjøpe til uka:thumb Har tatt av de org. kanalskjørta og skvettlappene osv, var mye skitt under der men ikke noe rust! :): Skal få lakkert M3-skjørta så fort som mulig. Også HÅPER jeg Senksettet kommer denne helga! Har ventet i over 1mnd nå. Håkon måtte vente med å dra til tyskland til alle settene var på lager.Han håpet på og dra denne helga:thumb Han skulle også ta med Frontlykter til meg:cocain: Litt bilder da.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Det rette stuket :yodude: Har ikke tenkt å selge de orginale kanalskjørta da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Det rette stuket :yodude: Har ikke tenkt å selge de orginale kanalskjørta da? ;) Blitt sinnsyk nå ja..:D: Yes, trenger de jo ikke mer så hvorfor ikke.. Hva byr du da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hvis de er i god stand, 500 kroner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hvis de er i god stand, 500 kroner? Sorry, glemte meg litt bort istad.. Er sprekt på 2steder, og der har forrige eier bare teipa over.. Så de er ikke i god stand dessverre..Hehe Får heller kjøpe deg M3 skjørter;-) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Har du ikke noen bilder av de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Har du ikke noen bilder av de da? Jo, kan ta noen bilder av de imorra ok?:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jo, kan ta noen bilder av de imorra ok?:thumb OK :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jo, kan ta noen bilder av de imorra ok?:thumb :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 :pics Hehe, jada...:D: Her: Ikke sant, dette er nedre del (delt i 2) Dette er selve skjørtet som går rundt buen: I sporet du så der, skal det på en list tilslutt.. Det er denne: Så kommer greia.. På denne lista, så er det blitt sparket(?) eller kommer borti kanskje, så det har blitt hull..Dette er bare teipet over.. Er 1hull på hver side, den andre siden er det litt mindre tror jeg.. Og de ER svarte assa, bare ser blåe ut pga. blitzen tror jeg.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 DVS at 2 er hele og 2 er ødelagt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 DVS at 2 er hele og 2 er ødelagt da? Nja, på en måte.. Er jo bare sprekker der, så det eneste du trenger og kjøpe er 2 nye lister, eller fikse de gamle.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 :thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Neivel... Ingen tok hintet.. VR6 frontleppe er på plass!:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg