dr3as Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjøpt hos møller? eller? Hvor mye betalte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjøpt hos møller? eller? Hvor mye betalte du? Sanitas.no. Ga 600kr for begge delene. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Neivel... Ingen tok hintet.. VR6 frontleppe er på plass!:thumb Det var egentlig grillen jeg tenkte mest på :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Det var egentlig grillen jeg tenkte mest på :): Hehe, den og ja.. Men den har stått på en stund nå. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Du har pm :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Du har pm :) Yes. Så det;-) Ble good:D: Noe i den duren det blir, takk for hjelp:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hvordan fikk du den VR6-leppa for 600 for begge deler? Det står jo der inne at den koster 474 for hver del? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hvordan fikk du den VR6-leppa for 600 for begge deler?Det står jo der inne at den koster 474 for hver del? Hehe. Special price:D: Fikk litt rabatt.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hehe. Special price:D: Fikk litt rabatt.. Tenkte jeg det ikke :iconsm (Jeg vil IKKE høre hva du måtte gjøre for å få denne rabatten :puke: :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Tenkte jeg det ikke :iconsm (Jeg vil IKKE høre hva du måtte gjøre for å få denne rabatten :puke: :D) Haha, din ekle jævel. :D Seriøst, så har jeg bare gjort som "TME" sier i denne tråden: http://www.bilforumet.no/topic/116177-vr6-leppe/?do=findComment&comment=1268836 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Er den i samme kvalitet som Møller sin da? DVS bøyelig og myk gummi istedet for hard plast? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Er den i samme kvalitet som Møller sin da?DVS bøyelig og myk gummi istedet for hard plast? :wonder: Er samme som møller sin ja, er ikke samme billig driten som autospar har.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Fin bil du har...et lite tips er å kjøpe en sånn diskret takvinge som gti og vr6++ ble utstyrt med....blir ikke så rett ned bak da, hvist du skjønner;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Fin bil du har...et lite tips er å kjøpe en sånn diskret takvinge som gti og vr6++ ble utstyrt med....blir ikke så rett ned bak da, hvist du skjønner;) Thank you:) Hmm.. Får se, har en del andre planer før vinge. Har egentlig ikke vurdert vinge engang, har du noen bilder av den vinga da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Noen som vet om det er samme eksosanlegg til 1.6 og 1.8. Tenker da spess på grenrør. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg