Burny Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fant også denne bak lysbryteren. Bare hang der, uten og være kobla til noen.. Hmm.. Klargjort for tåkelys, bare og kjøpe ny bryter?:) Noen som vet? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har du bilde av selve bryteren din? Det kan være at det er klargjort for høydejustering av lyktene på bilen, det var hvertfall sånn justering på min, orginallyktene på den. Ved siden av bryteren var det sånn du kunne rulle opp og ned på for å justere høyden på lysa, denne satt inntil justeringen av instrumentlysa :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har du bilde av selve bryteren din?Det kan være at det er klargjort for høydejustering av lyktene på bilen, det var hvertfall sånn justering på min, orginallyktene på den. Ved siden av bryteren var det sånn du kunne rulle opp og ned på for å justere høyden på lysa, denne satt inntil justeringen av instrumentlysa :thanks Nope, har bare til dimmer av lysa i dash osv. jeg.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Men da er det nok bare ledninger til høydejustering som er lagt opp da. På de nye lyktene var det forresten ikke elektrisk justering av høyden, men manuell. Ganske svær motor som satt på de orginale lyktene for å justere de, satt helt ut til siden på lykta kan du si.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Den røde er høydejustering, ja.. :) Har samma på min. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Den røde er høydejustering, ja.. :)Har samma på min. Ahh.. Fikk du auto. høydejustering på styling lyktene du har du marvil? kjekt og ha det og, ellers ser det ut som at det ikke blir så mye stress og montere tåkelysa. Har sjekka litt rundt, håper og klare det selv. Bare finne en brukt bryter nå snart, hvis ikke blir det en ny en fra Møller:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Nopes, ingen justering her.. Tror ikke lyktene støtter det heller. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Nopes, ingen justering her..Tror ikke lyktene støtter det heller. FK-lyktene har nok bare manuell justering ja :???: Tror hvertfall ikke det går å montere på den svære motoren som satt der på de, men er jo like greit å bli kvitt den jævla motorn da :fatality: Fikk du auto. høydejustering på styling lyktene du har du marvil? Denne justeringen er uansett ikke automatisk, men elektrisk styrt, det var den :jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 faen ")¤")"#¤()#%=)"#=)%" Får faen ikke på bakdemperen igjen etter at jeg tok den av idag. Var ikke fjærskål(?) på den, så fjæra datt jo av når jeg tok den av, prøvd med fjærklemmer og alt. Stått å kødda nå i hele dag. faen assa.. Noe som har no triks? Ellers, så har jeg blitt medlem av G4-girkule klubben:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har du en slik lang "klemme" som du setter mellom øverste del av fjæra og ned på demperen slik at du får strammet sammen fjæra? Det bør du ha for å gjøre denne jobben. Men hvorfor tok du ikke og demonterte de to 8mm boltene som er festet til karosseriet, skruene der går jo ned i fjærskåla? Det er jo det klart enkleste så man slipper å knote med dette når det står på bilen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har du en slik lang "klemme" som du setter mellom øverste del av fjæra og ned på demperen slik at du får strammet sammen fjæra?Det bør du ha for å gjøre denne jobben. Men hvorfor tok du ikke og demonterte de to 8mm boltene som er festet til karosseriet, skruene der går jo ned i fjærskåla? Det er jo det klart enkleste så man slipper å knote med dette når det står på bilen.... Greia var at fjæra ble holdt av karroseriet på en måte, hehe. Gidder ikke forklare, var bare tull. Men fikk iallefall hivd på et 60mm senksett, etter jeg var ferdig og torturere org. demperne. Venter fortsatt på justerbart senksett, så dette er bare midlertidig Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 :D 60/60 senk, gikk akkruat.. Tar litt i nedre fjærskål foran, men det får gå. Blir vel no spacere der, hvis jeg får samme problem med supersportén. G4-girkula, ja Marvil. Var vel ikke bare og skru fast slangeklemma på stanga. hehe Men gikk fint, bare gjorde stanga litt tjukkere for og få girkula til og sitte skikkelig tight og fint:) Ble bra:thumb Sorry for dårlige bilder, sola er så jævli hissig. Skal få tatt noen bedre bilder når det blir litt mørkere. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Detta likte vi! :D Ble pent! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Detta likte vi! :DBle pent! Thank you:) Er jo som og kjøre go-kart da, hehe. Jævli stivt. Men så digg det var og komme nærmere bakken:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 sånn girkule har jeg og ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg