Burny Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 sånn girkule har jeg og ;P Jeg og;P Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 G4-girkula, ja Marvil. Var vel ikke bare og skru fast slangeklemma på stanga. heheMen gikk fint, bare gjorde stanga litt tjukkere for og få girkula til og sitte skikkelig tight og fint:) Ble bra:thumb Funka helt perfekt her å bare ta slangeklemma rundt girkula, så tre ned på girstanga og stramme til. Sitter stramt per dags dato også. Her sitter slangeklemma.. Og her strammes klemma slik at det hvite på girkula strammes rundt girstanga.. Mulig det er forskjellig dim på selve girstanga, eller du har hatt for stor slangeklemme.. Ble fett med senking forøvrig.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Marvil: Tror kanskje det ja, at stanga er tynnere enn din, for det var snakk om mye forskjell på de. Men funka tilslutt:thumb Noen bilder til: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jeg og;P ikke orginalt ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hehe. Kom nettopp hjem fra rudskogen, var en kompis der som har ekstrem senka bil. hehe Måtte løfte bilen i forskjermene for og få den over asfaltkanten på go-kart banen. hehe Bildene forteller litt: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ungdommer å denna senkinga:) håff Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 den bilen var grei den, men han hadde jo ryget i en oppover bakke så bildene lyver jo litt da:) :) kunne spart seg for deksoren da. pssaet ikke helt, men smak og behag. de Polerte/chrome rs4 felgene passet bilen dirt godt!:thumb :thumb ser ut som om bilen din begynner å komme seg, me like:) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hehe. Kom nettopp hjem fra rudskogen, var en kompis der som har ekstrem senka bil. hehe Måtte løfte bilen i forskjermene for og få den over asfaltkanten på go-kart banen. hehe Bildene forteller litt: haha, så dere jeg også:p dere lå å sov der inni sånn rundt klokka 10 på lørdags morning:P men den så litt lav ut ja, herrejemeni..men sånn skal det være =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 haha, så dere jeg også:p dere lå å sov der inni sånn rundt klokka 10 på lørdags morning:P men den så litt lav ut ja, herrejemeni..men sånn skal det være =0) Hehe, han som er en trøtt og lat jævel:D Bilen blir nice nå den, trenger bare et shining utvendig. Ny helakkering hadde ikke gjort noe, ellers er alt oppgradert på den:) Mye som ikke syns;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safari Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Ang. tåkelys. det første hakket skrur på takelysa foran,ska lyse et grønt lys ved siden av bryteren(hvis jeg ikke husker helt feil da) og hakk nr to lyser det både foran og bak.......sikker bare en sikring eler noe som har gått..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Gjort litt småting de siste ukene, glemt og skrive her da.. Fått sota rutene bak på nytt, tok ut rutene. Ble helt greit resultat. Skal få tatt frontrutene en dag også, fikk ikke tid idag. Hydraliske panserløftere: Nytt batteri: Og her står golfen, 60mm nærmere bakken:thumb Og venter på at jeg skal få lappen, oppkjøring 15.desember:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Jasså, har ikke lappen engang :) Blir nok deilig å få den så kan du cruise rundt i Golfen for deg selv :) Hva er den gule teipen på fronten av bilen? Og hvorfor har du lagt på vinterdekk på høyre fremhjul, punktert sånn som jeg har gjort? :D Panserløfterne er forresten ikke hydrauliske, ser ingen oljeslanger som går til de så de må nesten være hjulpet av gass :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har ikke du lappen..? Du var jo på Hamar..? :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Jasså, har ikke lappen engang :)Blir nok deilig å få den så kan du cruise rundt i Golfen for deg selv :) Hva er den gule teipen på fronten av bilen? Og hvorfor har du lagt på vinterdekk på høyre fremhjul, punktert sånn som jeg har gjort? :D Panserløfterne er forresten ikke hydrauliske, ser ingen oljeslanger som går til de så de må nesten være hjulpet av gass :thumb Ok. av gass da.. Gule teipen er bare for og holde et plastdeksel under der fast, for den løsna en gang jeg kjørte på e6. midlertidig. 14" felgene er pga. innpresset på Momo felgene ble litt trangt så dekket tok borti den ene demperen. Dette pga. jeg ikke har tatt hjulkontroll ennå. Det skal jeg fikse snart:) Marvil: Må jo gå ann å øvekjøre litt:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hey du har samme bateri som meg. kjøpte mitt for noen uker siden! e det 70A? nesten make panserløftere å! ser bra ut. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg