Burny Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hey du har samme bateri som meg. kjøpte mitt for noen uker siden! e det 70A? nesten make panserløftere å! ser bra ut. Yess, 70A ja. Panserløfterne er digge, bare og la panseret gå opp av seg selv. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bare meg som syntes det var skikkelig tøft med steelies? Evt. kunne du hatt skikkelig bredda stålfelger. Kunne blitt bra. Pent med senk. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bare meg som syntes det var skikkelig tøft med steelies? Evt. kunne du hatt skikkelig bredda stålfelger. Kunne blitt bra.Pent med senk. Eirik Syns faktisk ikke det er SÅ jævli stygt heller, kanskje jeg modifiserer de litt og bruker de som vinterfelger. Lakkert de gull-metalic? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Bestilt frontfanger forresten, Rieger R-RX. Skal også kjøpe Hella CrystalEdge tåkelys neste uke. Fronten skal ikke på før etter vinteren, men fikk så god pris på den at jeg kjøper den nå:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Skjer virkelig mye her, Burny :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Skjer virkelig mye her, Burny :) Hmm. ikke så mye da. kremt: Crystal klare da, er iallefall d de heter. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jeg må løfte pansere opp selv... men de kostet bare jo bare 100 kr da! :p Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jeg må løfte pansere opp selv... men de kostet bare jo bare 100 kr da! :p Mine kosta 500kr og 2mnd ventetid de:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jeg må løfte pansere opp selv... men de kostet bare jo bare 100 kr da! :p Litt av vitsen borte når du må løfte det selv da :jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har også startet jakten på GTI 16V delebil i tyskland. Bilen skal stå klar til vålerbanen Mai neste år, med eller uten 1.6 motoren. Resten skal iallefall være ferdig. Bilen blir helakkert i samme farge, med litt mørkere klarlakk. Når snøen begynner og smelte. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehehe halla smukken... tøft prosjekt detta ;) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Og venter på at jeg skal få lappen, oppkjøring 15.desember:) Gled deg til den første brekkslædden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Gled deg til den første brekkslædden :D Njææ.. For håpe jeg ikke går helt amok og ødelegger bilen før sommeren da. hehe Fatter´n bil blir nok offer for grisekjøring:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Bilen blir helakkert i samme farge, med litt mørkere klarlakk. Når snøen begynner og smelte. hm forklar? aldri hørt om mørkere klarlakk.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Bilen blir helakkert i samme farge, med litt mørkere klarlakk. Når snøen begynner og smelte. hm forklar? aldri hørt om mørkere klarlakk.. No mikk makk, husker ikke helt hva lakkern sa, om han mente mer klarlakk eller hva. En kamerat lakkerte bilen sin i samme farge, og brukte mer (?) klarlakk så den ble mørkere.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg