|Massern| Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Nå avsløres mine motorkunnskaper, merker jeg.. :DFant vertfall ikke noe luftmengdemåler når jeg monterte filteret.. :D Monopoint kan vel kalles noe sånt som en elektronisk styrt forgasser med kun ei dyse. Mange som tror dette er en forgasser, noe som ikke er tilfelle:) Er innsprøyting. Kanskje ikke den beste og råeste patenten, men en forgasser er det ikke. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 4*100 (slik som denne har) med mindre det er GTI/VR6.. :) Er 4*100 ja. Har bestilt In-Pro klarglass lykter fra tyskland, må ha nye uansett til EU godkjenning for de er sprekk i de jeg har. (?) HELLA tåkelys fra NBS når jeg får lønn:) Fiksa med bryter til tåkelysa på ØBD til halve prisen også:) Så dette er bare og koble til nå:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hva slags tåkelys snakker vi om? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hva slags tåkelys snakker vi om? :) Disse :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Disse :) Dette ser bra ut! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Dette ser bra ut! :thumb Thank you:) Jobber du ikke eller? hehe Siden du skriver her midt på dagen..hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Blir bra dette.. :) Når kommer ny front..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Blir bra dette.. :)Når kommer ny front..? Den skal være på vei, men måtte bestilles først. Så vet ikke nøyaktig når den kommer.. Skal uansett ikke på før våren igjen. M-Skjørter har jeg jo, klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha Rieger hekkskjørt eller bare org. og DTM eksos foreløbig. Tror det kan bli kult også. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den skal være på vei, men måtte bestilles først. Så vet ikke nøyaktig når den kommer.. Skal uansett ikke på før våren igjen. Den har vi hørt før.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Den har vi hørt før.. :D hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Fått montert justerbart senkesett, justert og ferdig:) Litt høyt, pga. vinteren som kommer nå, med fersk sertifikat:D Fikk endelig lånt meg et skikkelig kamera, så da ble det photoshot:) Når jeg tenker etter så har alle bilder jeg har tatt før av bilen, vært med mobilkamera..:doh Enjoy;-) Inni.. Kutta girstanga 3cm også. :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Fett! Bytte lykter rundt hele, nye typen skilter, samt litt soting på bakruta, så blir det enda fetere. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Fett!Bytte lykter rundt hele, nye typen skilter, samt litt soting på bakruta, så blir det enda fetere. :) Var disse lyktene da, hehe. Tar litt tid, venter til Polardego skal til tyskland snart så sparer jeg penger samtidig som jeg får de lyktene jeg vil ha:) Bakruta må jeg få tatt en dag ja.. Hvis det går dass, så vet jeg om en på forumet som klarer det som ikke bor langt unna.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 pen bil, blir det stål felger til vintern eller? syns personlig det ser ganske kult med strøkne stål felger på lav bil. mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 blei jo knallbra dette:D lykke til med å skru senkesettet opp! det er TUNGT på toppen:P hehe! :D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg