Oleee Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 blei jo knallbra dette:D lykke til med å skru senkesettet opp! det er TUNGT på toppen:P hehe! :D Word! :violin: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 blei jo knallbra dette:D lykke til med å skru senkesettet opp! det er TUNGT på toppen:P hehe! :D Den er jo skrudd opp:D er jo kjempe høy nå.. passat kara: Blir nok de sølv stålfelgene ja.. Vet forresten om et GTI interiør tilsalgs også, framstoler og sofa bak. Til 1000kr (!) Send meg PM de som er int. så får dere nr til selger.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Noen som ser noe nytt?:) :) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Veldig fin og clean bil du har der.. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ble fett med ny eksos :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ble fett med ny eksos :) Fornøyd selv også:) lite hælvete og få av den gamle potta som sikkert har sittet der i 10år, menmen.. Det hører med..hehe Ray: Thank you:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Virker som den er pen i lakken den bilen din! Fin bil å forresten! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Virker som den er pen i lakken den bilen din!Fin bil å forresten! Hehe, polerte den 3.trinn megasquars i helgen, så fin ble den. Men den er ikke strøken i lakken..:( Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 pen bil da! =) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Slenger meg på jeg også Burny, fin bil med mye potensiale! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Slenger meg på jeg også Burny, fin bil med mye potensiale! :thumb Ja, og planene er mange de og:D Var dette med penger da..:shake hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Noen i området som har 2stk ruter foran og låne meg neste uke? Evt. vet om noen tilsalgs? Skal på EU godkjenning og kontroll hos BT. Har lite lyst og dra av solfilmen.. Kan betale litt for det, og demonerer og sette inn igjen.. Kan evt. betales ved at jeg legger litt solfilm på rutene etter jeg er ferdig:) Fant også ut at midtre lydemper er hull i, så den blir midl. sveiset til Eu godkjenninga, og etter det erstattet med effektanlegg fram til kat. :D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Noen i området som har 2stk ruter foran og låne meg neste uke?Evt. vet om noen tilsalgs? Skal på EU godkjenning og kontroll hos BT. Har lite lyst og dra av solfilmen.. Kan betale litt for det, og demonerer og sette inn igjen.. Kan evt. betales ved at jeg legger litt solfilm på rutene etter jeg er ferdig:) Fant også ut at midtre lydemper er hull i, så den blir midl. sveiset til Eu godkjenninga, og etter det erstattet med effektanlegg fram til kat. :D Driver du med proffsoting? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hobbysoting? :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Driver du med proffsoting? :) Hehe.. Mer hobbysoting ja, men får et greit resultat ved og ta ut rutene.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg