Burny Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Fiksa litt på 1.side.. hehe Har litt lyst på disse jeg..:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=65445 Må få blitt medlem av VW-Audi club en dag også.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 De lyktene hadde gjort seg tenker jeg, hva syns lommeboka om prisen? :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 vist man skal melle seg inn no må man betale 400 kr for å være medlem frem til nyttå? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 quote vacn siden: Medlemskapet følger kalenderåret. Melder du deg inn 1. november eller senere så vil medlemskapet gjelde for året etter også. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 De lyktene hadde gjort seg tenker jeg, hva syns lommeboka om prisen? :op: Frister litt ja, men fyren hadde noen andre lykter også som er int. Men får ikke tak i han, noen som har nr til fyren? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Da var det lys her i gården også:D Ble fort mørkt, men kan ta noen bilder imorra.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Mangler siste dekselet der da.. Flytta eksosen litt lenger inn.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Syns det er dårlig lys i de orginale tåkelysa, skal de være sånn eller trenger de mer strøm? Trodde de skulle lyse bedre, igår kveld når vi kjørte med Park/Tåkelys så jeg ikke en dritt.. Er 55W pærer, går det ann og sette i noen større? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Da kom snøen, og bilen ble kastet ut av gårdsplassen.. hehe Måtte sette den i hagen.. Og mine nye fete vinterfelger såklart:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hehe, var da ikke så verst de der til å være vinter.. :) Ang tåkelys, så er det begrensa hvor mye de lyser, de lyser mest områdene rundt og slikt (vanskelig å forklare, men de er vertfall ikke egnet som kjørelys i mørket). Mine 55W lyser relativt sterkt (men ikke bra i mørket), vurderer å bytte til 35W ellerno. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hehe, var da ikke så verst de der til å være vinter.. :) Ang tåkelys, så er det begrensa hvor mye de lyser, de lyser mest områdene rundt og slikt (vanskelig å forklare, men de er vertfall ikke egnet som kjørelys i mørket). Mine 55W lyser relativt sterkt (men ikke bra i mørket), vurderer å bytte til 35W ellerno. Nei, de er greie for den prisen. det er sikkert:) Har bestilt Xenonmatch pærer til Tåkelysa, blir sikkert litt bedre da. Noen som har de midtre dummydekslene jeg mangler? Har venstre, men ikke høyre. Bare til og ha i vinter, gidder ikke sett i Hella Tåkelys ennå. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Delenummeret er vertfall 1HO 941 780 A, om jeg ikke surrer helt. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Om du kjører om kvelden med park/tåke så er det ikke rart du ikke ser noe. Da skal du ha på nær/fjærnlys da!! Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Om du kjører om kvelden med park/tåke så er det ikke rart du ikke ser noe. Da skal du ha på nær/fjærnlys da!! Ja, men de skal vel lyse litt mer enn 1meter??? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Nei. Park og spredere lyser ordentlig dårlig på en Golf 3. Helt normalt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg