Marvil Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Høres knall ut. :) Bilder..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Høres knall ut. :)Bilder..? :) Yes, kan ta imorra hvis jeg orker og bytte dekk. Ligger i garasjen ennå, står freshe 14" på bilen nå:yodude: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Helt kanon *MISUNNELIG*!!! :D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Helt kanon *MISUNNELIG*!!! :D Ble bra syns jeg å:) Passa jævli bra sammen fargen på bilen, derfor jeg valgte den fargen.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Nå står bilen på verksted og får full overgang.. Reg.reim blir byttet, vannpumpe, reimer, olje osv. ALT av slitedeler blir byttet det som trengs, så glir den nok rett gjennom eu godkjenninga etter Godkjenning av senkinga, har fått time til det også:) Og snart lappen:) God jul! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Henta Rieger R-RX hekkskjørt i Lillehammer i helga:) Nå mangler jeg bare Frontfangeren, Frontlykter og nye Tåkelys så kan jeg vel begynne å tenke på Lakkering og montering av alt sammen:) Ser ikke ut som det skal komme så mye snø her, kanskje like greit..:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Johoo, idag har jeg bytta Bremseskiver foran. Ventilerte Brembo:) Også har jeg bestått Teoriprøva, 4.feil:) Håper på oppkjøring så fort som mulig.. Føler at jeg sitter og skriver med meg selv her jeg.. hehehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hehe grattis da! :thumb Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hehe grattis da! :thumb Takker:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Gratulerer med teorien.. :) Gleder meg til å se bilen til våren, regner med det kan bli meget knall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hyggelig da :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Gratulerer med teorien.. :) Gleder meg til å se bilen til våren, regner med det kan bli meget knall.. :) Takk:) Håper det jeg å, skal teste S8 felga på Golfen hvis de ikke blir solgt innen noen dager. Har de her hjemme nå:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe.. :D De frister sykt mye.. :) Ikke akkurat billig med spacere som endrer boltsirkel.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hehe.. :DDe frister sykt mye.. :) Ikke akkurat billig med spacere som endrer boltsirkel.. Hehe, nei. Har der "VW2" solgte jo brukte for 3000kr. Men skal sjekke på felgsjappa her hva de kan skaffe.. Må sjekke hvor mye de bygger ut uten spacere først, så må jeg regne litt på det.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg