Mr_Ford Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 yeah stilig grattis med bestått teroi og skpl! ;:D Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 yeah stilig grattis med bestått teroi og skpl! ;:D skpl? hmm.. Blir rar av og sitte nedi skauen og glo på en rusten Ford:D Kommer ned til deg når jeg får lappen, så kan vi cruise til hydro,,.hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 hehehe knæsj!! tror det skulle stå skål :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Julegave til bilen på vei fra tyskland:) Noen som vet hvor lang tid TM-tuning bruker på frakt? Vanlig Standard Air.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 3-4 uker, tipper jeg (har egentligt ikke peiling hehe) God Jul Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 3-4 uker, tipper jeg (har egentligt ikke peiling hehe) God Jul Hehe, daså. Nei, dem sa maks 14.dager:) Anbefaler de, billig og stort utvalg! Kan vel røpe hva jeg har kjøpt også da siden ingen er int.. hehe -HELLA Hovedlykter -HELLA Tåkelys, med blink. Nye modellen. Alt til halve prisen fra i Norge, inkl. frakt. God jul Sæther´n:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Fikk ordentlig kamera til jul, og ja, jeg er Harry. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hehe... Du kunne jo fått deg en Wunderbaum som matcher felgene bedre hvertfall... hihi. Bilen er pen den :D Slik vil min bli også... Apropos å kjøpe deler og div i Tyskland... Tror nok det blir shopping til bilen i dette landet i og med jeg jobber på Kiel-ferga, og da snakker vi om storservice, skinninteriør, G4-lykter ++. Det er ingen tvil om at jeg kommer til å spare endel kroner (€ om man vil) på dette. Hurra! (og nei, jeg kan _ikke_ ta inn noe for andre pga tollbestemmelser ifb jobben... sorry...) Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hehe... Du kunne jo fått deg en Wunderbaum som matcher felgene bedre hvertfall... hihi. Bilen er pen den :D Slik vil min bli også... Apropos å kjøpe deler og div i Tyskland... Tror nok det blir shopping til bilen i dette landet i og med jeg jobber på Kiel-ferga, og da snakker vi om storservice, skinninteriør, G4-lykter ++. Det er ingen tvil om at jeg kommer til å spare endel kroner (€ om man vil) på dette. Hurra! (og nei, jeg kan _ikke_ ta inn noe for andre pga tollbestemmelser ifb jobben... sorry...) Hehe, vanilje som er bøøs da. Og den er gul, så det er det nærmeste jeg kommer fargen til felga.. hehe Men seriøst så skal ikke den henge der asså, fikk den til jul også kan den henge og dufte litt i noen til jeg får lappen, så forsvinner den nok.. Tyskland er billig ja, selvom man bestiller og frakter også. Heldig du da.. hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Er pen den golfen din Burny:) Men vil gjøre seg veldig med de nye lyktene! Så blir bra detta her! Ligner nesten på min:win Når får du lappen a? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Er pen den golfen din Burny:) Men vil gjøre seg veldig med de nye lyktene! Så blir bra detta her! Ligner nesten på min:win Når får du lappen a? Ja, tenker det gjør mye med fronten:) Har oppkjøring rett over nyttår:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Ja, tenker det gjør mye med fronten:) Har oppkjøring rett over nyttår:) Det gjør vel stort sett alt med fronten for å si det sånn:P Har du link til det du har kjøpt? Får håpe du står, så du får brukt Golfen masse;D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Det gjør vel stort sett alt med fronten for å si det sånn:PHar du link til det du har kjøpt? Får håpe du står, så du får brukt Golfen masse;D Ja, jeg er optimist og tror det skal gå greit.. hehe Funker ikke å kopiere link på den siden, http://www.tmtuning.com/vw/ Men det er de Hella lyktene, og Tåkelysa på side 2. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Tåkelysa er vel de samme som jeg har! Blir bra det! Er mye penere med chrome enn plast farge i fronten for å si det sånn:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg