Burny Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Tåkelysa er vel de samme som jeg har! Blir bra det!Er mye penere med chrome enn plast farge i fronten for å si det sånn:P Ser sånn ut ja:) Håper de ikke dugger eller noe da, får tette de litt ekstra før jeg begynner og bruke de for sikkerhets skyld.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ingen som er int. i vinterfelgene? De går for 2000kr. Trenger og balanseres. Ikke strøkne, kunne trengt sandblåsing og lakk for og bli strøkne. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hvilken dato har u oppkjøring a? fett bil foresten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hvilken dato har u oppkjøring a?fett bil foresten :P Det vet du.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 nei. hvilken dato? hmmm i morra ell? vet ikke jeg:fucku: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 nei. hvilken dato? hmmm i morra ell? vet ikke jeg:fucku: Hmm, har faktisk glemt når det var jeg.. Skal sjekke når jeg gidder. :fucku: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hmm, har faktisk glemt når det var jeg.. Skal sjekke når jeg gidder. :fucku: ja hvis du er redd for å si når du har oppkjøring så:hondakick :fucku: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorhi Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 fin bil det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Godkjent Coilovers på BT idag:) Bare EU-kontroll igjen nå:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Grattis! :) Ikke noe problem med å få det godkjent..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Grattis! :)Ikke noe problem med å få det godkjent..? Nei, gikk greit det. Kjørte den opp på bukken, og ga han alle papirer og vognkort. Han sjekka litt rundt i 5min, også gikk han og skrivde papirer i 50min,imens jeg venta. hehe Var ikke no farlig dette jo:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvilket biltilsyn var dette Burny og prisen var 500kr for kontrollen? Lang ventetid forresten? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvilket biltilsyn var dette Burny og prisen var 500kr for kontrollen? Lang ventetid forresten? Hei, var på Drøbak Trafikkstasjon, ventetiden var 1mnd ca tror jeg, men så ikke ut som de hadde så mye å gjøre akkurat. Så du kan jo ringe og høre. Prisen var 430kr:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Da var lappen i boks:D Sto med glans! Nå er det ut å kjøre!:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Da var lappen i boks:D Sto med glans! Nå er det ut å kjøre!:) Grattis! :win Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg