|Massern| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Funker det da? Gjerne for meg, kan jo prøve det.. Jaja, skal funke finfint det:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 thofte: Ja, kanke klage, ble MYE bedre:) TM-tuning er og anbefale! Hvilke feil fikk du da? Rare med min er at jeg bytta bremseskiver for 3uker siden! og nå er begge rusta mer enn 25%, så noe galt var det der, tror det er noe treghet, eller noe som har gått inntil skiva, for den er helt rusten helt ytterst. Jupp, TM Tuning har jeg absolutt ingenting å utsette på! Anbefaler de glatt!:thumb Hmm, ruster ikke alle skiver mye? Mine kan se helt utrusta ut når bilen har stått i ro en stund, men så fort jeg har kjørt/bremset litt så er de helt fine.. Men er jo litt rart at de ruster så mye etter bare 3 uker da.. Som du sier så kan det være noe som har gått inntil skiva, siden den bare er rusten ytterst. Hvor var du på EU-godkjenning? Biltilsynet, NAF? Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ole er klar, bare våren kommer (i likhet med meg :P).. :) Ole er klar kiddie Hehe! Så fært alle skal prate om meg da... :watchout Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ole er klar kiddie Hehe! Så fært alle skal prate om meg da... :watchout Det er rart, du er jo mer redd for at noen skal se bilen, enn det saddam var for å vise seg for USA da :p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det er rart, du er jo mer redd for at noen skal se bilen, enn det saddam var for å vise seg for USA da :p Hehe, har ingenting å vise fram! :ass: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Det er rart, du er jo mer redd for at noen skal se bilen, enn det saddam var for å vise seg for USA da :p men så fant jo usa, saddam i et høl i irak da! Da burde vi klare å finne bilen hans i oslo :D men nok OT fra meg :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Jupp, TM Tuning har jeg absolutt ingenting å utsette på! Anbefaler de glatt!:thumb Hmm, ruster ikke alle skiver mye? Mine kan se helt utrusta ut når bilen har stått i ro en stund, men så fort jeg har kjørt/bremset litt så er de helt fine.. Men er jo litt rart at de ruster så mye etter bare 3 uker da.. Som du sier så kan det være noe som har gått inntil skiva, siden den bare er rusten ytterst. Hvor var du på EU-godkjenning? Biltilsynet, NAF? Jo, ruster ja. Men nå mener jeg skikkelig slitasje på de, er noe som har ligget inntil ja, hadde den på bukk idag også for og sjekke. Må smøre opp calipteren og bytte skiver/klosser så blir det bra:) Hadde EU på Style Auto i Vestby, onkel jobber der så tenkte han var grei, men NEIDA:D hehehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Det er rart, du er jo mer redd for at noen skal se bilen, enn det saddam var for å vise seg for USA da :p Hehe...nå har jeg hvertfall posta et bilde i Golf 3 - bildetråden! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jo, ruster ja. Men nå mener jeg skikkelig slitasje på de, er noe som har ligget inntil ja, hadde den på bukk idag også for og sjekke. Må smøre opp calipteren og bytte skiver/klosser så blir det bra:) Hadde EU på Style Auto i Vestby, onkel jobber der så tenkte han var grei, men NEIDA:D hehehe Hahaha den svir litt:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hehe...nå har jeg hvertfall posta et bilde i Golf 3 - bildetråden! :thumb Jaja, men nå visste jo alle hvordan saddam så ut et par år før han ble tatt å da, forvandling fryder :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Vaska bilen og tok noen bilder her om dagen, og råna litt rundt sammen EspenS:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 2stk pene biler.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Haha, nesten så jeg sleit med å se forskjell:P Må si de er rimelig like! Men nå skal jo du slenge på så mye plast da:P Den er pen den golfen din Burny, den er jo tross alt lik min ;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Haha, nesten så jeg sleit med å se forskjell:PMå si de er rimelig like! Men nå skal jo du slenge på så mye plast da:P Den er pen den golfen din Burny, den er jo tross alt lik min ;) Hihi, de er jo det.. I fronten, bare at jeg har andre hovedlykter, og du har et par "skjønnhetsfeil" :D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Peeeent:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg