EspenS Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Hihi, de er jo det.. I fronten, bare at jeg har andre hovedlykter, og du har et par "skjønnhetsfeil" :D Tenker du på no spess? :p "skjønnhetsfeil" kan fikses, og skal fikses! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Tenker du på no spess? :p "skjønnhetsfeil" kan fikses, og skal fikses! Hehe, tenkte på panseret da:) Litt annen form enn Standard:) Kjøp karbon panseret til Marvil nå, så ordner det seg:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Hehe, tenkte på panseret da:) Litt annen form enn Standard:)Kjøp karbon panseret til Marvil nå, så ordner det seg:) Det skal være sånn! GTI ;) Neida, er nok ikke selve panseret som er årsaken til det gitt, er en liten bulk som må rettes opp! så hjelper ikke med karbon, selvom det hadde vært tøft! Var innom tanken faktisk! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Det skal være sånn! GTI ;) Neida, er nok ikke selve panseret som er årsaken til det gitt, er en liten bulk som må rettes opp! så hjelper ikke med karbon, selvom det hadde vært tøft! Var innom tanken faktisk! :D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeee, fått meg TV i bilen:D Eller, "INdash" greie, med DVD spiller. Kan koble til Playstation og TV tuner:D Skal koble opp imorra hvis jeg får tid, drar på langtur til Haugesund i helga, hadde vært kult og se på Film på veien:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Det vil jeg å ha!!!!!:) Bare ikke krasj doningen:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeee, fått meg TV i bilen:D Eller, "INdash" greie, med DVD spiller. Kan koble til Playstation og TV tuner:D Skal koble opp imorra hvis jeg får tid, drar på langtur til Haugesund i helga, hadde vært kult og se på Film på veien:D Du har fått det ja! Hvor kjøpte du den? hvor mye ga du? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Du har fått det ja! Hvor kjøpte du den? hvor mye ga du? Hehe, låner den av en kamerat som skal på "ferie" i 2år, så får låne den lenge:) Toppmodellen til Kenwood, kosta 20k ny, ble ikke solgt ny i Norge engang:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Det vil jeg å ha!!!!!:) Bare ikke krasj doningen:D Hehe, neida. Prøve og holde meg på veien nå Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Tøfft med slikt, når man får kobla opp ps2 hvertfall! hadde indash i 3r gti`n min og, gikk lei av det etterhvert:P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Kom hjem fra langtur igår, ble 120mil gitt, og bilen gikk fint hele veien:) Sitter som støpt i de stolene:D Ikveld har jeg satt på K&N filteret igjen, og montert effektanlegg:D (iallefall 25hk mer nå ass) (kødd) Ble GROM lyd da iallefall:) På fredag skal onkel bytte hjulager og bremser, også må jeg fjerne lakken på baklyktene igjen, så er den EU-godkjent:) Da blir det å: -Senke mer:D -Sette i sota rutene foran -Streamer foran -Panserforlenger -Kanskje xenon i Nærlysa, hvem vet..:) Også har jeg kjøpt ny forsterker jeg skal teste i bilen nå:) Noen bilder. Oppå haukelifjell "Linselus":D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det gikk bra ja, ikke dumt det :) Ser du tok med deg lillebror på turen å :p Forresten, du sier effektanlegg, hva legger du i det? Tatt av DTM pottene? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det gikk bra ja, ikke dumt det :) Ser du tok med deg lillebror på turen å :p Forresten, du sier effektanlegg, hva legger du i det? Tatt av DTM pottene? Hehe Bytta ut lydemperen med strakt rør isteden, over bakakslinga der. DTM potta er der ennå, men "lillebror" klarte og miste den i bakken og bøye ene utblåset. Så må kjøpe ny potte igjen.. :iconsm Kanskje jeg går for 2.doble rette denne gangen, får se.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-gutt Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 tøff bil a burny :P vi tar en drag race :P Siter W201. 190E. 2.0L Rekke 4 =P 84 mod.bil motor 89 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 tøff bil a burny :P vi tar en drag race :P Thanks:) Får gjøre det, hihi Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg