Burny Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Nå er det nok.. http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1776369#post1776369 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Vurderer og selge, hva syns dere? Denne blir litt for dyr og cruise rundt på glatta med syns jeg, har IKKE lyst og selge den, men prøver og skaffe en billig vinterbil og sette vekk denne til sommeren. Men vet ikke om økonomien tåler det. Hva tror dere jeg kan få igjen? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Glatta er no snart ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Vurderer og selge, hva syns dere? Denne blir litt for dyr og cruise rundt på glatta med syns jeg, har IKKE lyst og selge den, men prøver og skaffe en billig vinterbil og sette vekk denne til sommeren. Men vet ikke om økonomien tåler det. Hva tror dere jeg kan få igjen? For dyr på glatta? skal du ut av veien så mye a? :p Gi faen i å selg, det er ikke noe kult vettu! du som har alle disse planene og sånt.. så, min stemme er klart nei! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 stemmer også nei for å selge ass! 2-3 mnd til nå så! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har ikke lyst heller, er bare litt i tvil nå. Den fortjener bedre.. hehe MEN, har blitt nye skilter å da, syns det ble dritkult! Eller hva olehenri?:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 ingen skader der væ? :P skada min her om dagen, dritt! skilter gjør seg bra! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 ingen skader der væ? :P skada min her om dagen, dritt! skilter gjør seg bra! Nope, helt strøkent:) Var bare snø der, men satt godt nedi. Sleit med og dra den opp. Dritt med din da, ikke bare og "flekke" på no lakk akkurat heller.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Nope, helt strøkent:) Var bare snø der, men satt godt nedi. Sleit med og dra den opp. Dritt med din da, ikke bare og "flekke" på no lakk akkurat heller.. Altså, for å fortelle deg det, du kan kjøre ut med bakhjulstrekk å :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Altså, for å fortelle deg det, du kan kjøre ut med bakhjulstrekk å :P Nettopp.. Det som er meninga:D Og brette en 240 rundt en lyktestolpe syns jeg bare er moro, men hadde vært for gæli og gjør dette samme med denne.. Men, ikke misforstå. Jeg vil, og komme mest sannsynlig til og beholde den. Er bare litt lei, og sint på meg selv at aldri lærer..hehe Derfor skal jeg kjøpe vinterbil så jeg får kjørt fra meg all agressjonen:D hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Kjøp en drittbil og vrak den før 20. mars, så slipper du årsavgifta på den.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Hvordan er det du kjører Burny? :doh Hehe, skal ikke si noe selv jeg... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 hehe ja, dere får lære dere å kjøre bil! *ler* Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 hehe ja, dere får lære dere å kjøre bil! *ler* Ehm.. Jeg husker iallefall og stramme hjulboltene før jeg cruiser oppover ekebergstunnelen da:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Ehm.. Jeg husker iallefall og stramme hjulboltene før jeg cruiser oppover ekebergstunnelen da:D Hehehe...aiai, touchè! :ass: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg