Burny Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Fikk vasket og polert. Vasket og ordna idag. Slang på felger også, og IKKE si det engang jeg VET at den skriker etter senk!uhhmmwhat? Justerbart senkesett er bestilt. Bilder Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Momo GTR cheers, er det 17"? Senk og andre lykter så er bilen knall :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Momo GTR cheers, er det 17"? Senk og andre lykter så er bilen knall :eek: Jeppz.. 17" ja, 215/40. Tenker på og kjøpe hella klarglass lykter, tror ikke angle-eyes ville passet, dessuten er det så mange som har det.. Baklyktene tar jeg som det kommer.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Du MÅ også ha nye skilt :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Du MÅ også ha nye skilt :thanks I know;-) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Du MÅ også ha nye skilt :thanks skjønner ikke vitsen men men Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 skjønner ikke vitsen men men Mye finere med nye skilt:cocain: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Var da ikke det på mine heller, mine var slik De der er vel ikke orginale tror jeg? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Uansett er kremt sine én del, de som sitter på burny sin er to-delte. Skal ikke være så skråsikker, men lukter veldig dummy-deksel;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Tror mine er originale ja, må vel på igjen til vinteren kanskje, vinter-tåkelys må man jo ha cheers Men har sett at slike som jeg har originalt er ganske sjelden, har faktisk ikke sett det på noen andre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Mye finere med nye skilt:cocain: Liker best de gamle jeg :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Liker best de gamle jeg :) Er du gal gutt :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 det bryter bestyre dere snakker om. er det ikke bare til å koble det sånn at når du vrir bryteren et hakk til siden (så den står rett opp på Parkeringslys) så slår grøftelyse seg på samtidig. er vel ingen som bruker parkeringslys uansett. vet ikke om det er mulig en gang da! men kremt virker som han har litt peil. kor mye koster det for nye skilt da? fet bil foresten. blir bra med senk. felgene basset bra til bilen, men er ikke klare hella lykter like mye brukt som angle-eyes. virker sånn ivertfall. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 kremt; Om det står et 9-sifra (evt 10) delenummer på de lyktene dine, kan du jo søke dem opp i AKTE og se om dem er originale eller ikke.. :) Nye skilt koster 448 (mener prisene er relativt like lander rundt) nå etter 1.juli. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 fet bil foresten. blir bra med senk. felgene basset bra til bilen, men er ikke klare hella lykter like mye brukt som angle-eyes. virker sånn ivertfall. Jo, men har jeg så mange valg utenom hella lykter og angle-eyes da? Må velge en av de.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg