Oleee Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hey hey...:boxers SHOTGUN! :fingers: Hehehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hva skjera?Blir VR6 syncro`n din for 140 lapper? Vet ikke helt, er avhengig av å få solgt min først, men nå får jeg meg kanskje ny jobb og da blir det mer cash og rutte med.:) Da skulle jeg fint klare og ha begge 2:D Hehe, men hadde blitt feil da. Skulle den ene hatt, så måtte den andre hatt ikke sant. hehe Men får jeg jobben kan jeg kjøpe VR6én før jeg har solgt min først iallefall:D Men vi får se, hu forsikringsdama var ikke så happy heller. Prøver og få til tilbud derfra, er ikke så lett når man er 18år:hvaskjera hehe Da skal jeg sitte på Burny!!! :D Hehe, det hadde vel vært minste problem:D Ikke ta gleden på forskudd nå da, Gjensidige balblet om 36tusen i året på meg, men gikk ned til 22. Men tror jeg klarer og få det ennå litt ned:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Thale var fin da Bjørnar..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Thale var fin da Bjørnar..;) WTF????? Hehehe, var du på hhk ikveld???? hihi Skulle kommet bort da! Kjørte vi samme heat? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 WTF????? Hehehe, var du på hhk ikveld???? hihi Skulle kommet bort da! Kjørte vi samme heat? Nå kan du begynne å lure nå;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Nå kan du begynne å lure nå;) Jeg har lurt i hele dag!:D Glemte og ta med arket. Men hvis vi kjørte sammen da, så fikk du vel en liten trøkk du og. Kræsja i alle de gutta som hadde drift battle rundt der å pressa meg inn i jernstolpa der. haha Fortell nå! Tipper at jeg gikk rett forbi den Golfen din også, uten og tenke over det:uhhmmwhat?: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg har lurt i hele dag!:D Glemte og ta med arket. Men hvis vi kjørte sammen da, så fikk du vel en liten trøkk du og. Kræsja i alle de gutta som hadde drift battle rundt der å pressa meg inn i jernstolpa der. haha Fortell nå! Tipper at jeg gikk rett forbi den Golfen din også, uten og tenke over det:uhhmmwhat?: Jeg satt og passet på deg for å si det sånn;) Hehe! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg satt og passet på deg for å si det sånn;) Hehe! Hælvete, si det da!! hehehe ååååå, føler meg overvåket ass! Oleee er som et spøkelse han, og "bilen" er bare og skygge som ingen har sett, men har hørt om. hehehe Hvordan visste du at det var meg forresten? :D Var du kart nr.2 forresten? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hælvete, si det da!! hehehe ååååå, føler meg overvåket ass! Oleee er som et spøkelse han, og "bilen" er bare og skygge som ingen har sett, men har hørt om. hehehe Hvordan visste du at det var meg forresten? :D Var du kart nr.2 forresten? Hehe, I like it like that! :D Hvordan jeg visste at det var deg? La meg ressonere oss frem her: 1. Så Golfen din utafor ;) 2. Visste du het Bjørnar 3. Ooooops, der ble du "ropt opp på høytalleren" gett :google ...og nei, satt ikke i kart 2! :w00t Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hehe, I like it like that! :D Hvordan jeg visste at det var deg? La meg ressonere oss frem her: 1. Så Golfen din utafor ;) 2. Visste du het Bjørnar 3. Ooooops, der ble du "ropt opp på høytalleren" gett :google ...og nei, satt ikke i kart 2! :w00t Hehehe. Ok, daså.. Men kjørte du ikke? Var noen jævler som absolutt skulle kræsje i meg, og da tok jeg å kameraten min igjen. Så da ble det plutselig mye kræsjing utpå der hahaha Og nr 2 pressa meg inn i en jernstolpe så jeg nesten fløy ut på karten. Det var ikke digg. hehe Kom bort og hils på neste gang da!:) Hvis du ikke vil fortsette og "gjemme deg" hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg satt og passet på deg for å si det sånn;) Hehe! Tenk deg godt om nå...:wonder: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Kanskje Ole jobber der..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Kanskje Ole jobber der..? :) Voilà...:race Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Det var ikke lurt å si Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeee. for da veit vi hvor vi skal lete etter bilen din ;) Skal vi ta en tur Bjørnar? :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Det var ikke lurt å si Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeee. for da veit vi hvor vi skal lete etter bilen din ;) Skal vi ta en tur Bjørnar? :P Prøv'a ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg