Sæther Racing Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Pusse ned ..uff for en møkk jobb hehe, jeg brukte en uke på det, da gjorde jeg det NØYE, men har du mye bulker og rust å slikt? Golfen er endel mindre en Omegan også..så da går det jo litt fortere, brukte 16 timer totalt på panseret bare! Men da hadde jeg ikke helt riktigt verktøy..men det har jeg anskaffet nå:) hjelpe deg, ja hvorfor ikke :)men har ikke så mye tid omdagen da, driver på med begge bilene, jobber hele tida, og prøver og klemme inn litt sosialitet med kamerater engang i mellom, men uff ...hvorfor må man ha søvn,?hadde fått gjort så mye mer! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Pusse ned ..uff for en møkk jobb hehe, jeg brukte en uke på det, da gjorde jeg det NØYE, men har du mye bulker og rust å slikt? Golfen er endel mindre en Omegan også..så da går det jo litt fortere, brukte 16 timer totalt på panseret bare! Men da hadde jeg ikke helt riktigt verktøy..men det har jeg anskaffet nå:) hjelpe deg, ja hvorfor ikke :)men har ikke så mye tid omdagen da, driver på med begge bilene, jobber hele tida, og prøver og klemme inn litt sosialitet med kamerater engang i mellom, men uff ...hvorfor må man ha søvn,?hadde fått gjort så mye mer! Hehehe, sant det. Er 2 SMÅ bulker i den ene døra bak, og en liten rustflekk nesten inni hjulbuen bak, men den har jeg pussa ned og grunnet, Bilen er generelt dårlig i lakken, selvom det ikke ser sånn ut på avstand så får man seg et sjokk når sola kommer. Lite kult. Hvis du lærer meg pussinga så går det jo fortere, da kan jeg pusse selv. Så kan du komme på kvalitetsjekk når jeg er ferdig:D Men har ga du for lakkering ferdig pussa? Ble det strøkent? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hehehe, sant det. Er 2 SMÅ bulker i den ene døra bak, og en liten rustflekk nesten inni hjulbuen bak, men den har jeg pussa ned og grunnet, Bilen er generelt dårlig i lakken, selvom det ikke ser sånn ut på avstand så får man seg et sjokk når sola kommer. Lite kult. Hvis du lærer meg pussinga så går det jo fortere, da kan jeg pusse selv. Så kan du komme på kvalitetsjekk når jeg er ferdig:D Men har ga du for lakkering ferdig pussa? Ble det strøkent? Det ble strøkent ja, !!!! 6000kr Svart, dette var billigt som faen! lakken koster jo nesten bare dette, Og husk det er billigere og lakkere på sommern , grunnet et par ting Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Til Oleee. Nå jeg sett bilen din, og du skal være glad jeg bare hadde dårlig mobilkamera med meg:D OT. Har vært i strømstad idag og råna:D Og vært på TVboden og dytta inn mer anlegg i bilen:) Natta. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Til Oleee. Nå jeg sett bilen din, og du skal være glad jeg bare hadde dårlig mobilkamera med meg:D OT. Har vært i strømstad idag og råna:D Og vært på TVboden og dytta inn mer anlegg i bilen:) Natta. HVORDAN VAR BILEN!??!?!?!?!?!:p Vurderte å dra til sverige sjøl, men orka ikke:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 HVORDAN VAR BILEN!??!?!?!?!?!:p Vurderte å dra til sverige sjøl, men orka ikke:P Hehe. -15" vinterfelger, helt greie. Senka tror jeg. -Ellers var det crystal clear baklykter og GTI spoiler. -Uten leppe foran og clean fanger. Og lapp på frontruta:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Hehe.-15" vinterfelger, helt greie. Senka tror jeg. -Ellers var det crystal clear baklykter og GTI spoiler. -Uten leppe foran og clean fanger. Og lapp på frontruta:D Hehe! Trudde du at du fikk en bot eller no ved første øyekast? ;) Håper du ikke så skikkelig nøye på bilen? Hehehe... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Hehe! Trudde du at du fikk en bot eller no ved første øyekast? ;) Håper du ikke så skikkelig nøye på bilen? Hehehe... Haha, nei skjønte med en gang at det var deg:D Så faktisk ikke så nøye på bilen siden det var så mørkt og damene maste om og stikke:) Så er ikke sikkert at stemmer.. Så du jeg havnet UNDER gjerde i svingen ut mot sletta?:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Haha, nei skjønte med en gang at det var deg:D Så faktisk ikke så nøye på bilen siden det var så mørkt og damene maste om og stikke:) Så er ikke sikkert at stemmer.. Så du jeg havnet UNDER gjerde i svingen ut mot sletta?:D Var det en dobbeldate eller? Hehe.. For å være ærlig, så følgte jeg ikke med hvordan dere kjørte..:P Hehe...typisk meg;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Var det en dobbeldate eller? Hehe.. For å være ærlig, så følgte jeg ikke med hvordan dere kjørte..:P Hehe...typisk meg;) :roll: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Hele begynte med at igår så kjørte jeg 40mil, t/r Bagn. 10mil forbi Hønefoss. Grunnen til dette var dette: Og idag, når jeg skulle teste den på passa ingenting. For det første: Og når jeg skulle ha av fangeren igjen for og prøve og tilpasse den til skjermen ville den ikke av igjen:fucku: Denne skrua satt fast: Tilslutt ble det løst på denne måten: Resultat, jeg driter i plastikk styling! Selger unna alt, og går diskret løs på Orginal fangerne. Planen er fjerne skiltgrop på Frontfangeren, finne noen pene lakkerte sideskjørt, og "cleane" bakfangeren så den ikke ser så kjip ut. Og bytte til ny bakpotte. Så dette er tilsalgs: -Rieger R-RX fanger i ABS plast. 2200kr. -M-Skjørt, i glassfiber. Passer 3 og 5-dørs. Helt nytt. 1000kr -Rieger R-RX hekkleppe. i ABS plast, helt nytt. 1200kr Alt for 4000kr. FILM: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ah, dritkjipt!:/ sånn var min fanger som jeg bestilte fra Rieger også. Måtte kutte deler av fangeren for så å støpe det på igjen med glassfiber(min var heldigvis i glassfiber ) dog, morsom video!:D men, føler med deg, er forbanna irriterende når sånt skjer med passformen...iallefall når man har gått å ventet lenge..! helvette:S Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Haha, det gikk såpass bra ja.. :P Jaja, blir bra med originalfangere også.. :) Hater de skruene der, ene på undersiden av bakfangern satt fast på min, sleit EN DEL med å få den av.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Håhå...Bjørnar...åhh så sint! :fucku: Neida..hehe...! Been here jeg også...skruer som faen ikke vil av! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 spesielt de skruen man bare skrur og skrur...og skrur og skrur på :p de er spesielt morsomme :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg