EspenS Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 haaaahahahaha, detta du maste om i dag tidlig ja. Skjønte egentlig ikke hvorfor da, men nå forstår jeg! Nå ere bare å få på vinterhjula, det snør som faen :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 spesielt de skruen man bare skrur og skrur...og skrur og skrur på :p de er spesielt morsomme :) Det som skjedde, skrudde og skrudde. Men ville faen ikke, så henta vinkelsliperen:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 haaaahahahaha, detta du maste om i dag tidlig ja.Skjønte egentlig ikke hvorfor da, men nå forstår jeg! Nå ere bare å få på vinterhjula, det snør som faen :P Hehehe, får hive på kjetting:D Blir sikkert fint i hjulbuene og felgkanten da:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Forresten noen som ripa opp panseret mitt igår. Irriterende likevel, selvom det skal lakkeres. Ikke lurt og parkere i Oslo om natten tydeligvis:fucku: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe nei vi parkerte brakka til brodern i oslo også 1 faens kveld og iløpet av den kvelden var det noen fitter som hadde rivd av speilet hans... jævla nice film btw lo godt av den :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe nei vi parkerte brakka til brodern i oslo også 1 faens kveld og iløpet av den kvelden var det noen fitter som hadde rivd av speilet hans... jævla nice film btw lo godt av den :P Hehe, er no dritt det der..:fucku: Din jødeneger:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ahahah vag homo :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ahahah vag homo :P Ahhhahaha.. Fliser iallefall det vraket av en rusthaug du har kjøpt deg da:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hahah oooooh såra så såra!!! *snufs* :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hahah oooooh såra så såra!!! *snufs* :P Jeg råner iallefall ikke rundt i en Rød pizzabil da:D Ahhhahaha BURN!:D:D:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 LOOOOL ikke rakk ned på "god brakka" si a!! :P den yarisen er bare *kremt* fet!! :P kicker my ass a du her går det i vestby pizza service streamere! :partyon: Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Nå skjer det ting:D Bilder kommer kanskje ikveld.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Panser og grill sendt på lakkering, Org. stuk om dagen:D Nytt Momo ratt:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 nais ratt!! hoi hva skal du til helga smukken? trenger sjåffis til norefjell og rundt der et sted :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 nais ratt!! hoi hva skal du til helga smukken? trenger sjåffis til norefjell og rundt der et sted :P Haha. Din homse, står det taxi på bilen min eller:D Skal på drift-battle på rudskogen jeg, og jobbe litt "svart" på søndag:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg