Mr_Ford Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Haha. Din homse, står det taxi på bilen min eller:D ja var det ikke det det sto i front ruta?? :P ser kanskje dårlig jeg! hadde du ikke 2 taxi merker? en oppe og en nede? :P nei daså :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 ja var det ikke det det sto i front ruta?? :P ser kanskje dårlig jeg! hadde du ikke 2 taxi merker? en oppe og en nede? :P nei daså :P Nei, det sto Vestby pizza service oppe,nede og i bakruta:phatyo Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 nais :P ble en del dissing av kjøretøy i denna tråden :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 nais :P ble en del dissing av kjøretøy i denna tråden :P Ja, nå må vi shut up.. Hva syns dere andre da?:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ses på Drift Battle da Bjørnar! :) Litt skap-japse du også? :phatyo Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Når får du alt tilbake fra lakkering da? Gleder meg til DB, kommer du med golfen Oleeeeeeeeeeeeeeee? :P Skal være vakter vi da! Blir digg det :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Vakter as in "slipper-Ole-å-betale-inngangsbilett" ? :phatyo Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 vakter as in "lar-ole-løpe-inn-på-banen-forran-en-bil-hvis-han-vil" ;D Skal ikke stå i billettskranken akkurat! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Ses på Drift Battle da Bjørnar! :) Litt skap-japse du også? :phatyo Hehe, ja. Har en kamerat som skal kjøre der, Rød Silvia S14a drifte-bil. Første gang på bane:D Håper han ikke vraker den helt..hehehe Jeg vet hvordan du ser ut, og bilen din. Så vi ses sikkert:D Når får du alt tilbake fra lakkering da? Gleder meg til DB, kommer du med golfen Oleeeeeeeeeeeeeeee? :P Skal være vakter vi da! Blir digg det :) Mest sannsynlig på mandag, men skulle ringe han imorra:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hehe, ja. Har en kamerat som skal kjøre der, Rød Silvia S14a drifte-bil. Første gang på bane:D Håper han ikke vraker den helt..hehehe Jeg vet hvordan du ser ut, og bilen din. Så vi ses sikkert:D Veit du hvordan jeg ser ut, så hilser du ikke? :w00t Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Husk kamera bjørnar, sånn at du får tatt bilder av bilen til oleee ;) Å jeg vet hva du heter oleee, så du bør passe deg ;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Husk kamera bjørnar, sånn at du får tatt bilder av bilen til oleee ;) Å jeg vet hva du heter oleee, så du bør passe deg ;) Pass på så kameraet ikke blir ødelagt da! Hehe... Veit du hva jeg heter også nå...dæven steike! :P Men gutta, kan vinke til dere når jeg er på banen jeg...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 hehe, seff ;) Skal du sitte på med noen altså? Eller får vi verdens første golf som drifter? Skal være utpå banen jeg å! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 hehe, seff ;) Skal du sitte på med noen altså? Eller får vi verdens første golf som drifter? Skal være utpå banen jeg å! Hadde vært fett med bakhjulstrekk på 3'er Golf..hehe! Men skal kanskje sitte på en ja..håper det ihvertfall! Dere to da..? Hvilke biler? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Tar beina fatt jeg! Får se om det blir noen runder, har endel kamerater og bekjente som skal kjøre! Men du finner meg luskende rundt i gul vakt vest, så du får hilse på vettu ! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg