Marvil Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Bygg om til Bora-front. :) Da er du stort sett alene på veien.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Eller Golf 3.5 front:) Møtte faktisk en sånn en like utenfor Gjøvik her om dagen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Får vel finne frem de gamle lyktene en dag og søke dem opp da cheers Kommer til å bli vinter-tåkelysa mine, trenger bare noen blanke blink ved siden av de sånn at det ser greit ut, noen som har? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jo, men har jeg så mange valg utenom hella lykter og angle-eyes da?Må velge en av de.. sant det.. er ikkeså mye å velge mellom, men det må jo finnes noe ant som ikke krever en hel ombygging av bilen! får lete litt i tyskland. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 trenger bare noen blanke blink ved siden av de sånn at det ser greit ut, noen som har? :wonder Har om noen få dager (når tåkelysa mine kommer). Sier fra jeg:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Gjør det du, men ikke blodpris da :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har mekka litt stereo idag. Var en tur på tv-boden og kjøpte litt godsaker;-) -Kicker kabelsett osv. -MAC AUDIO Frontsett Har lagt opp litt kabeler idag, montert fronthøytallere på ene døra, måtte av med dørtrekk og dritt, pga. at det ikke var org. høytallere der fra før. Måtte legge opp alt nytt.. Ble fint tilslutt. Satt også inn ny Pioneer CD/MP3: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1562 Cd spilleren: Dørene: Subben som skal inn: Det som mangler og sette inn nå er: -Div kabler -Sub og 2kanals forsterker (har dette) Eneste jeg mangler nå er en 4-kanals forsterker til frontsettet.. Noen som har og selge? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Noen som vet hvor jeg skal dra strømkabelen gjennom fra inni bilen og ut til batteriet? Er det en åpning over pedalene der elns? Hvilke deksler må jeg ta av for og finne den, noen som har bilder? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Det går an rett bak pedalene elns.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Stemmer som kremt sier. Se bak pedalene/sikringsboksen. Er et plastdeksel som tetter et hull der. Der jeg har trekt mine... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Stemmer som kremt sier. Se bak pedalene/sikringsboksen. Er et plastdeksel som tetter et hull der. Der jeg har trekt mine... Må jeg ta av sikringsboksen? har tatt av de dekslene som sitter over pedalene, ser rett inn i hullet til tannstaget..(?) :-) Hadde du giddi og tatt et bilde av hullet du har trekt gjennom? Hadde vært sinnsykt kult, står litt fast nå.. har ikke lyst å ødelegge noe.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 riktig bil, blir nok bra etterhvert. Fin bil å begynne med.. hiv ut bilder når senk å slikt kommer så blirre knall Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 riktig bil, blir nok bra etterhvert. Fin bil å begynne med..hiv ut bilder når senk å slikt kommer så blirre knall Jepp.. Blir bra det, blir nok ikke update hver dag her nei, er ikke akkurat rik, og lappen har jeg heller ikke ennå. Men småting som: -Blinklys/ Hovedlykter -Senkesett Står først på lista. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kjedelig å ikke ha lappen da violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Trekk kabelen fra motorrommet og inn i bilen med en ståltråd eller noe. Da får du tak i denne innenifra bilen, og du kan pent dra den på plass. Hull lager du i torpedoveggen, du ser hvor du kan lage det. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg