Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet

Burny

Anbefalte innlegg

Veit du hvordan jeg ser ut, så hilser du ikke? :w00t

Har jo bare møtt deg på HHK da, og der driver dere med så mye annet rart, spiller fotball på banen osv.

Pass på så kameraet ikke blir ødelagt da! Hehe... Veit du hva jeg heter også nå...dæven steike! :P Men gutta, kan vinke til dere når jeg er på banen jeg...:)

Skal vinke når vi drifter sidelengs forbi dere jeg:phatyo

Tar beina fatt jeg!

Får se om det blir noen runder, har endel kamerater og bekjente som skal kjøre! Men du finner meg luskende rundt i gul vakt vest, så du får hilse på vettu !

Skal gjøre det jeg:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den der rangeren din, hvor kjøpte du den? nbs?

og detta var orginal abs plast, også passa det så dårli? :S

men åssen er det med festene på sidene? er det som på orginalfanger, eller er det ingenting her heller?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1831347']den der rangeren din' date=' hvor kjøpte du den? nbs?

og detta var orginal abs plast, også passa det så dårli? :S

men åssen er det med festene på sidene? er det som på orginalfanger, eller er det ingenting her heller?[/quote']

Kjøpt på bs-bildeler. Passa ikke ved skjermene, ikke de "skinnene" på sidene som det er orginalt. Noe som jeg har hørt skulle være, grunnen til at jeg ville ha Rieger.

Og mangler fester på undersiden av grillen, 5.stk. Er kun 3.stk oppe som er ferdig lagde.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den slik i går og, eller er dette nytt av dagen? Fikk kikket på den irl, var faktisk ekstremt tøff :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den slik i går og, eller er dette nytt av dagen? Fikk kikket på den irl, var faktisk ekstremt tøff :)

Eirik

Takk:) Dette er nytt for dagen, var ikke sånn på rudskogen dessverre. Kult at du likte den, begynner og bli fornøyd med den selv også:) Den trenger virkelig en helakkering, som jeg håper og få tatt til vinteren.

Begynner å bli lavt nå Bjørnar :)

Hihi jeg har bilder av bilen til oleeeee ;D

Får se i morra om jeg legger dem ut, har vært i kontakt med VG og se og hør. Skal høre hvor mye jeg får for dem først!

Hehe. En sak for FBI tror jeg, spionbilder er jo ikke alltid noe og spøke med:D

Lavere skal det bli:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt på bs-bildeler. Passa ikke ved skjermene, ikke de "skinnene" på sidene som det er orginalt. Noe som jeg har hørt skulle være, grunnen til at jeg ville ha Rieger.

Og mangler fester på undersiden av grillen, 5.stk. Er kun 3.stk oppe som er ferdig lagde.

jeg og har hørt at orginal rieger abs fanger har orginale fester... sikker på at det er orginal rieger?...

bs er jo litt BullShit da... :S

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk noen sider tilbake, leste ikke så nøye, men så jeg på filmen med fanger'n og fikk mega lættis!!!du droppa plasten pågrunn av en skrue som satt fast hehe!!!

HAHAHA :)

Hvis lakken din er så dårlig...kjøp deg en poleringsmaskin, en god med fin hastighet, og noen gode rubbe produkter og lakkrens og polish,,så tar du dette over hele bilen...så skal vi få slip ned dørene dine og tatt den rusta og lakkert...synes jo synd på deg når jeg så filmen hehe ;)

dårlig passform på "billig" stylling er noe herk:fuckme2:

Men men det er derfor jeg har lært, kjøper nå , bare mega dyr stylling som passer som en hanske, dessuten, kan du få kjøpe omegan for 5000kr. har fikset masse på den, går dessvere også bedre en golfen. går godt, bruker ikke olje, masse nytt, ja du hvet har tatt litt vare på den, lakken er ikke pen og ja hmm. skal du ha den?jeg kan komme med en liten hemlighet ,har funnet kjærligheten og ikke si til noen ,,,dette er hemligt :) bare vent ..alt jeg kan avsløre enda til deg er 24v ;) og manuelt gir :)og diffsperre

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå har jeg sett bilen din igjen:D Sto nesten rett ved min på rudskogen idag:D Og jeg dro med meg EspenS bort, så fare for noen bilder nå:D

Hehehe! Så bilen din jeg også...øhh...:phatyo Neida! Hehe! Liker bilen din egentlig, den er fet:) Æsj nei, ikke legg ut bilder av skrapet mitt'a..haha..:P

EspenS og VG ja..mhm! :P

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk noen sider tilbake, leste ikke så nøye, men så jeg på filmen med fanger'n og fikk mega lættis!!!du droppa plasten pågrunn av en skrue som satt fast hehe!!!

HAHAHA :)

Hvis lakken din er så dårlig...kjøp deg en poleringsmaskin, en god med fin hastighet, og noen gode rubbe produkter og lakkrens og polish,,så tar du dette over hele bilen...så skal vi få slip ned dørene dine og tatt den rusta og lakkert...synes jo synd på deg når jeg så filmen hehe ;)

dårlig passform på "billig" stylling er noe herk:fuckme2:

Men men det er derfor jeg har lært, kjøper nå , bare mega dyr stylling som passer som en hanske, dessuten, kan du få kjøpe omegan for 5000kr. har fikset masse på den, går dessvere også bedre en golfen. går godt, bruker ikke olje, masse nytt, ja du hvet har tatt litt vare på den, lakken er ikke pen og ja hmm. skal du ha den?jeg kan komme med en liten hemlighet ,har funnet kjærligheten og ikke si til noen ,,,dette er hemligt :) bare vent ..alt jeg kan avsløre enda til deg er 24v ;) og manuelt gir :)og diffsperre

Hehehe, nå har det seg sånn at jeg kjøpte Dyreste typen av den fangeren av Merket Rieger, som jeg hadde hørt skulle skli rett på.. Og når det ikke gjorde det likevel så klikka det helt.. Jeg er ikke så tålmodig med sånne ting, hehe.

Haha, kjøre fra meg med Omegan, skal vi ta et dragrace eller?:D

Neida, går sikkert unna den. Men min går faktisk ganske godt til og være 1.6, kjapp og reagerer fort. Dårlig med penger om dagen, og nå som sommeren er her trenger jeg ikke vinterbil lenger, men til vinteren blir det vinterbil. Den skal tortureres i autovern og alt som er:D

Hehehe! Så bilen din jeg også...øhh...:phatyo Neida! Hehe! Liker bilen din egentlig, den er fet:) Æsj nei, ikke legg ut bilder av skrapet mitt'a..haha..:P

EspenS og VG ja..mhm! :P

Hehe, takk:D

Sikkert fin din også, men trodde du hadde clean fanger foran? Og vinterfelger?

Fin i lakken da, skinte godt. Har du sota rutene selv? Likte den halvmørke filmen.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider