Sæther Racing Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Vi kan godt ta et drag race ja :) kjørte rett fra en opel vectra 99- 1.8 med den og holder gått følge og tar 850 2.5 5syl, med den, den går bra!imponerer mange hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Fått igjen panser og grill nå. Men lakkeringa ble dessverre helt ræva. Sig i lakken, støv og ikke tørka lakk ved henting osv. Vet ikke hva jeg gjør nå.. Kjipt er det.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Så knall ut dette! Syns med lakken, får håpe du finner en løsning.. :) Burde hatt Golf-treff en gang nå snart.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 hvorfor så dårlig lakkering? Ja, vi får fikse et treff :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Så knall ut dette!Syns med lakken, får håpe du finner en løsning.. :) Burde hatt Golf-treff en gang nå snart.. Ja, det må vi få til vettu:) hvorfor så dårlig lakkering? Ja, vi får fikse et treff :) Det må du nesten spørre "lakkereren" om, veit ærlig talt ikke. Ble så skuffa etter og ha gledet meg 1.uke at jeg bare tok tinga, betalte og gikk. Er oppgitt, mange tusen i dass, jeg er blakk, og sitter her med et stygt panser som må lakkeres på nytt. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 bare å klage det! Lakka du det svart? Altså, ikke fargen svart da :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 bare å klage det!Lakka du det svart? Altså, ikke fargen svart da :P Har klagd, var svart ja. Det som er dumt.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 vi fikser dette med panseret, det er smal sak. vi matter opp det på nytt , og pusser/sparkler de eventuele bulkene, så prater du med lakkern min, så ordner dere en pris. han er flink. Ps, takk for praten, bilen din er mye penere i virkligheten! Og du virket veldig lei deg når jeg pratet med deg, haha sivil nissan følgte godt med deg når du kjørte, jeg hadde tenkt og ta en liten burnout, men ikke foran den sølvgrå nissan, hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Dette ble bra Burny! Men synd med "lakkeringsfeilene", been there done that...og det er utrolig kjipt! :( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 vi fikser dette med panseret, det er smal sak. vi matter opp det på nytt , og pusser/sparkler de eventuele bulkene, så prater du med lakkern min, så ordner dere en pris. han er flink. Ps, takk for praten, bilen din er mye penere i virkligheten! Og du virket veldig lei deg når jeg pratet med deg, haha sivil nissan følgte godt med deg når du kjørte, jeg hadde tenkt og ta en liten burnout, men ikke foran den sølvgrå nissan, hehe Ja, regner heller med og ta hele bilen når vi først er igang:) Hehe, visste ikke det jeg da:D Er ikke så kjent med politi i Ski:D hahaha. Dette ble bra Burny! Men synd med "lakkeringsfeilene", been there done that...og det er utrolig kjipt! :( Ja, det er jævli surt. Skal prøve og polere og rubbe med maskin om noen dager, og se om det blir noe bedre.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Ja, det må vi få til vettu:) Det må du nesten spørre "lakkereren" om, veit ærlig talt ikke. Ble så skuffa etter og ha gledet meg 1.uke at jeg bare tok tinga, betalte og gikk. Er oppgitt, mange tusen i dass, jeg er blakk, og sitter her med et stygt panser som må lakkeres på nytt. Tør jeg å spørre om hvor mye du ga Bjørnar, eventuell en PM? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Tør jeg å spørre om hvor mye du ga Bjørnar, eventuell en PM? PM:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Synd det med lakken, og ikke minst maskinvasken.. Du møter den motgangen jeg hadde tidligere i år! Kjipt, men stå på så ordner det seg garantert! :) Uansett, digger bilen din og spesielt høyden!:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Synd det med lakken, og ikke minst maskinvasken.. Du møter den motgangen jeg hadde tidligere i år! Kjipt, men stå på så ordner det seg garantert! :) Uansett, digger bilen din og spesielt høyden!:D Ja, det er sinnsykt surt. Akkurat nå jeg hadde gledet meg til Treffa framover osv. Tenkte den skulle se sånn helt grei ut i lakken denne sommeren, og helakkere den til vinteren. Men panseret var liksom det siste jeg trengte nå da, ordner seg vel. Skal kose litt med den med poleringsmaskin og noe sterkt rubbe-middel og se hvordan det blir:) Digger høyden selv:D Går ikke noe mer foran nå ass, og bak skal jeg prøve 1cm til ned:phatyo Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Så sinnsykt surt når man legger planer og så skjer slike ting, man får heller komme sterkere tilbake senere!:) Men du skal ikke se bort ifra at poleringsmaskin og litt heftig rubbing vil gjøre jobben! Haha det må da subbe noe grosalt når du kjører så sinnsykt low-rider??;P Men kult er det, uten tvil!:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg