Burny Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Så sinnsykt surt når man legger planer og så skjer slike ting, man får heller komme sterkere tilbake senere!:) Men du skal ikke se bort ifra at poleringsmaskin og litt heftig rubbing vil gjøre jobben! Haha det må da subbe noe grosalt når du kjører så sinnsykt low-rider??;P Men kult er det, uten tvil!:D Hehe, gjør faktisk ikke det assa.. Bare jeg ikke har 5 i bilen og kjører fort over dumper, men det har jeg ikke planer om og ha heller. Max. 4stk i bilen. hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hahaha så du kjører med kvote i bilen altså?;P Vurderer ikke å skaffe en liten vekt å veie folk før de trør inn i bilen, så om fem stykk er under maksvekt så går det fint;P haha:D Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 hehehe, morsomt at du sier det Bjørnar, er sjeeeldent jeg har 5 i bilen, finner alltid en annen utvei hvis det er forespørsel om det! Kjører jo ikke stasjonsvogn heller da :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Helst 2 i bilen, max 3. Hadde det vært mulig å få grønne skilter hadde jeg vurdert det sterkt, bare for å slippe å forklare alle om senking og subbing hver gang jeg ikke vil ha full bil.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Gi meg beskjed hvordan det gikk med maskin poleringen av panseret, og støvet, siget får du ikke gjort noe med tror deg , det var litt grovt, men mye av støvet får du vekk. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hehehe, morsomt at du sier det Bjørnar, er sjeeeldent jeg har 5 i bilen, finner alltid en annen utvei hvis det er forespørsel om det! Kjører jo ikke stasjonsvogn heller da :D Hehe, er jo ingen jævla taxi heller:D ps. Skal du bli med til VACN treff på hadeland neste lørdag? Jeg, Oleee, og slemreke kjører i 8.tiden oppover iallefall.. Gi meg beskjed hvordan det gikk med maskin poleringen av panseret, og støvet, siget får du ikke gjort noe med tror deg , det var litt grovt, men mye av støvet får du vekk. I Will:) Se når jeg får tid, mye svartjobbing om dagen:D Penger trenger jeg nå vettu:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hehe, er jo ingen jævla taxi heller:D ps. Skal du bli med til VACN treff på hadeland neste lørdag? Jeg, Oleee, og slemreke kjører i 8.tiden oppover iallefall.. I Will:) Se når jeg får tid, mye svartjobbing om dagen:D Penger trenger jeg nå vettu:D Ja svartjobbing tell me about it, skulle lakkere bagasjen på den fucousen jeg lakket døren på også nå og ta en stor bulk, jeg tar faen meg 4 tusen på det, stor bulk , masse rust, tar litt tid. Men uansett, nå blir det god bil på meg snart :) drar til tønsberg og ser på den på lørdag, Opel Senator B, Prøve og få den til og ligne på noe denne, jeg klemmer på felga jeg kjøpte til LET prosjektet, må jo ha sommer cruise bil jeg også, sitter en 3.0 med 5 trins manuel på den :) alt utstyr, drikker vel 2.0l mila hehe 188hk og 290nm Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Ja svartjobbing tell me about it, skulle lakkere bagasjen på den fucousen jeg lakket døren på også nå og ta en stor bulk, jeg tar faen meg 4 tusen på det, stor bulk , masse rust, tar litt tid.Men uansett, nå blir det god bil på meg snart :) drar til tønsberg og ser på den på lørdag, Opel Senator B, Prøve og få den til og ligne på noe denne, jeg klemmer på felga jeg kjøpte til LET prosjektet, må jo ha sommer cruise bil jeg også, sitter en 3.0 med 5 trins manuel på den :) alt utstyr, drikker vel 2.0l mila hehe 188hk og 290nm Hehehe, akkurat som den ikke kommer til og bli rævkjørt på ingerstrand til sommeren:D Men så fet ut, er det den på bilde? Hvor mye koster sånt morro? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Nei hehe ikke den på bildet, den på bildet er jo najs. det jeg skal kjøpe ser ut som en haug, iforhold, men men keskin felga blir bra, og motor har bare gått 160 000km, han hadde papirer på det. Og seff må vi prøve litt på ingern med sommer bilen, tipper jeg blir litt glad i den bilen, skal til tønsberg og titte på den i morgen..uff gleder, meg,,prisen på noe slikt, ja nå har jeg klar og prute endel, men kan si man får mye bil for pengene. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Mange cm er det fra bakken og opp til leppa di Bjørnar? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Mange cm er det fra bakken og opp til leppa di Bjørnar? 7,2cm:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 7,2cm:D Ikke mer...ehh! :hide Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 7,2cm:D 6,2cm for mye;) hehe Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 ..spørs hvor man bor :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Syns det er lavt nok jeg:D Er ikke fysisk mulig og få den lenger den, da ligger hjulet på skjermen isåfall.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg