Sæther Racing Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 på gammle omegan med steinmetz leppa på hadde jeg 7,4cm på de laveste punktene, jeg måtte ta det jævligt pent over rundkjøringer osv, men etter jeg bytta fjører gikk det fint, ble stiver og ikke "ynga" så mye. men det beste var volvoen til kameraten min , vi satt på leppe, den hadde bakeklaring på 0,4cm hehe subbba når vi bremsa hardt med den hehe :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Var med på DB drag på motorfestivalen idag:D 134,5.db:) Kunne dratt litt til, men fikk for lite strøm og kanskje litt for liten forsterker. Bilder kommer:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 arti arti. kom du langt opp på lista i din klasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Kommer du i kveld a? Kjører dråget vi vettu :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 arti arti. kom du langt opp på lista i din klasse? Kom videre, men orka ikke lenger. Var så mye biler der, også så jeg allerede at de andre i min klasse var over allerede og anlegget mitt hadde ikke mer og gi idag uansett.. Håper jeg kommer sterkere tilbake:D Kommer du i kveld a? Kjører dråget vi vettu :P Tror jeg driter i det ass.. Har lite penger og bensin, dessuten var det visst noen som skreik hjemme/filmkveld idag:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Her er noen bilder og video Har også drivi med noe annet idag:D Mer bilder kommer seinere. Teaser:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Her er noen resultater fra hva annet Bjørnar har drevet med i dag :) Trykk på bildene for å se stor versjon. Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Sinnsykt råe bilder Andre! Dette må gjentas:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Sinnsykt råe bilder Andre! Dette må gjentas:) Klart det :) blir nok noen bilder til lørdag også skal du se:) Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Klart det :) blir nok noen bilder til lørdag også skal du se:) Jepp, lørdag blir bra:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Blir bra det, nå som Oleee har fått på sommerfelger og greier:D Fete! Da er vi 4.stk som kjører sammen til lørdag, noen fler? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Blir bra det, nå som Oleee har fått på sommerfelger og greier:D Fete! Da er vi 4.stk som kjører sammen til lørdag, noen fler? Hæ? alacocaina Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hæ? alacocaina Så du sto på esso på jessheim inatt etter streetmeet:D Også kjørte forbi deg på vei hjem, må ikke kose med damene samtidig som du kjører bil vettu:D haha, nå kan du lure nåalacocaina Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Så du sto på esso på jessheim inatt etter streetmeet:D Også kjørte forbi deg på vei hjem, må ikke kose med damene samtidig som du kjører bil vettu:D haha, nå kan du lure nåalacocaina Det kan ha umulig vært meg... Jeg var ikke på StreetMeet igår nemlig! Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Eid Bjørnar :D Men det var noen tøffe golfer der, så er tydelig at ikke alle fete golfene her i norge holder til på forumet.. Men så en der som var utrolig stygg, frontfangern var en halvmeter minst! Altså, utover :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg