Burny Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Det kan ha umulig vært meg... Jeg var ikke på StreetMeet igår nemlig! Hehe.. Haha, jeg tror deg ikke. For den bilen var HELT lik din. Menmen, kanskje noen har lik:D Eid Bjørnar :D Men det var noen tøffe golfer der, så er tydelig at ikke alle fete golfene her i norge holder til på forumet.. Men så en der som var utrolig stygg, frontfangern var en halvmeter minst! Altså, utover :P Hehe, så ingen utenom "Oleee sin" jeg da, kjørte ikke selv heller. Satt på med en kamerat med Mafia Audi A4, kom i halv 11 tiden ca, og da stakk alle til jessheim virka det som.. Var mye fete biler i jessheim inatt iallefall:cool: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Fine bilder bjørnar, hvordan gikk det med panseret etter litt heftig polering med scratx meguilars?? funket det greit. Hvordan var streetmeet i går?hadde ikke tid og komme utover, venter litt det kommer noe på ingern eller nærmere. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Fine bilder bjørnar, hvordan gikk det med panseret etter litt heftig polering med scratx meguilars?? funket det greit. Hvordan var streetmeet i går?hadde ikke tid og komme utover, venter litt det kommer noe på ingern eller nærmere. Har ikke orket enda, men skal shine den skikkelig opp før VACN treffet neste helg tenkte jeg:) Streetmeet var bra det, kom litt seint da så alle var på vei ut når vi kom. Sto der 10min og frøys. Ble rånings på jessheim da:D Du skulle vært der og burna litt med go´vogna da:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Her er noen resultater fra hva annet Bjørnar har drevet med i dag :) Trykk på bildene for å se stor versjon. [/url] Jeg kan se hytta mi jo !:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kan se hytta mi jo !:) Hehehe, du må bli med en dag du også da:) Er VACN treff til helga forresten hvis du vil henge på:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Flotte bilder av to flotte biler!! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Flotte bilder av to flotte biler!! :) Wøøørd! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Har ikke orket enda, men skal shine den skikkelig opp før VACN treffet neste helg tenkte jeg:) Streetmeet var bra det, kom litt seint da så alle var på vei ut når vi kom. Sto der 10min og frøys. Ble rånings på jessheim da:D Du skulle vært der og burna litt med go´vogna da:D jeg hadde ikke tid , dessvere, gi meg beskjed hvordan det gikk med poleringa, tror du skal få bort mye. VACN treffet er på rudskogen? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 jeg hadde ikke tid , dessvere, gi meg beskjed hvordan det gikk med poleringa, tror du skal få bort mye. VACN treffet er på rudskogen? Er på hadeland et sted, veit ikke hvor. Har polert litt idag andre steder på bilen, med maskin. Ble MYE bedre, går løs på panseret imorra tenker jeg. Akkurat nå står bilen i garasjen, og der skal den stå til lørdag når jeg stikker på treffet, skal shine den hver kveld så det ikke blir såå flaut og vise fram lakken i sola:) Fått montert xenon lys forresten, 6000k.. ble NICE!:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Er på hadeland et sted, veit ikke hvor. Har polert litt idag andre steder på bilen, med maskin. Ble MYE bedre, går løs på panseret imorra tenker jeg. Akkurat nå står bilen i garasjen, og der skal den stå til lørdag når jeg stikker på treffet, skal shine den hver kveld så det ikke blir såå flaut og vise fram lakken i sola:) Fått montert xenon lys forresten, 6000k.. ble NICE!:D Ok ;) Xenon, Hvor kjøpte du det?er det til H1 innsats? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Ok ;) Xenon, Hvor kjøpte du det?er det til H1 innsats? Kjøpte det av en på VACN forumet, koster 1499kr inkl.frakt. Finnes i H1, H4, H7 osv. 4000k,6000k,8000k osv osv. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Xenon.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Gromt.. :) Få xenon i sprederne også nå.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Skulle hatt xenon sjæl ass! Men angående polering, og blank bil, så tror jeg ikke du trenger å frykte noe hvis jeg skal oppover, har ikke tid til sånt jeg nå:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Dette ble bra Burny! Ser frem til å beskue DIN bil for en gang skyld! :deng Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg