EspenS Skrevet Mai 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2007 det der er vannoppsamler mener jeg:p :heyyou: :offtopic :D Tar du ut golfen når det regner? :knock: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Skjer ikke mye her, bestilt nye dekk som kommer på mandag. Blir valsing av hjulbuer snart, tar nedi litt foran ved litt aktiv kjøring:D Men har kjøpt 205 istedenfor 215 nå da, så kanskje det hjelper litt. Går også sykmeldt, så for og ha noe og drive med har jeg bestilt Proff solfilm til hele bilen:D Så begynner vel og dra av all den gamle biltema filmen til uka.. Vurdere også og bytte bakpotte, planen var jo rieger Hekkskjørt som hadde passa bra til DTM eksos, men det droppa jeg så nå ser det bare dumt ut. (Gamle potta er tilsalgs) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Tar du ut golfen når det regner? :knock: uhm, yeees...:( må nok det ettersom jeg bare har en bil... men uansett kommer det jo kondens når man kjører, å dette blir jo liggende hvis man har sånn potte:) åssen rieger hekkskjørt var det du hadde tenkt deg Burny? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Vurdere også og bytte bakpotte, planen var jo rieger Hekkskjørt som hadde passa bra til DTM eksos, men det droppa jeg så nå ser det bare dumt ut. (Gamle potta er tilsalgs) How much? :) Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 uhm, yeees...:( må nok det ettersom jeg bare har en bil... men uansett kommer det jo kondens når man kjører, å dette blir jo liggende hvis man har sånn potte:) åssen rieger hekkskjørt var det du hadde tenkt deg Burny? Sånn som "alle" har, med 3hull og gitter.. How much? :) hbo. 500kr, er litt voldtatt i skjøten bak, men slir rett på Golf 3 nå.. Også er ikke tuppene like blanke lenger, men blir sikkert bra igjen med en skikkelig vask:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Sånn som "alle" har, med 3hull og gitter.. hbo. 500kr, er litt voldtatt i skjøten bak, men slir rett på Golf 3 nå.. Også er ikke tuppene like blanke lenger, men blir sikkert bra igjen med en skikkelig vask:) Du har vel ikke lyst til å ta et bilde? :) Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Du har vel ikke lyst til å ta et bilde? :) Jo, kan prøve og få gjort det innen imorra. Akkurat nå står bilen langt unna. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Har ikke skjedd mye her, men fått gjort litt faenskap da:D haha Men fikk bytta dekk idag:D Ble konge, sitter som bare faen og subber ikke lenger:D Skal valse bak da, pga. subber litt.. Er også litt høy bak nå, hmm.. Det må jeg få gjort noe med FORT:D Fått meg nye wauderbaum også da Espen:D Det nye er jo og henge de rundt girkula så man ikke skal virke såå harry:D haha Fikk også låne denne her om dagen:D grr:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hvordan dekk har du nå Bjørnar? Ja, WB er jo helt topp! Lukter jo kjempe godt å! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hvordan dekk har du nå Bjørnar? Ja, WB er jo helt topp! Lukter jo kjempe godt å! 205/40 17:) skulle ha Kumho, men det tok så jævli lang tid. Så fikk no ukjent merke greier billigere, men virker veldig bra:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 205/40 17:) skulle ha Kumho, men det tok så jævli lang tid. Så fikk no ukjent merke greier billigere, men virker veldig bra:D Linglong? :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 mye betalte du for de da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Linglong? :P Haha, var no sånt. Men ikke linglong. mye betalte du for de da? 1700kr inkl. frakt hjem på døra. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Pr dekk eller totalt? 4 dekk? (sitter på jobb, orker ikke bla og lese :P ) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Pr dekk eller totalt? 4 dekk? (sitter på jobb, orker ikke bla og lese :P ) 2dekk bare.. 1700kr totalt Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg