Grønvold Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 var ikke nankang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 var ikke nankang? Nei, var et eller annet merke.. Husker ikke, tror faktisk det er så bra merke at ingen på jorda har hørt om det ennå:) Er heelt sykt liksom Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Blitt pen nå bilen din Burny :) Liker fargen utrolig godt! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Noen av disse?? :P AMERICAN AURORA AVON B.F. GOODRICH BARUM BRIDGESTONE BRIGADIER CAMAC CEAT CHENG SHIN CONTINENTAL COOPER DIVERSEN DUNLOP EUROSTONE EUROTEC FALKEN FEDERAL FIRESTONE FULDA FULLRUN GAJAH TUNGGAL GENERAL GISLAVED GOODYEAR HANKOOK INTER ACTION KLEBER KORMORAN KUMHO LINGLONG MABOR MARANGONI MARSHAL MASTER-STEEL MATADOR METEOR MICHELIN MILESTONE MINERVA NANKANG NEXEN NOKIAN PARKWAY PIRELLI REGAL REGUL ROAD CHAMP ROADHOG ROADSTONE ROTEX SAVA SEMPERIT SIMEX SPECTOR SPORTIVA STUNNER SUMITOMO TITANIUM TOYO TRAFFIC TYFOON UNIROYAL VIKING VREDESTEIN WANLI YOKOHAMA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Blitt pen nå bilen din Burny :)Liker fargen utrolig godt! Takk:) Ble bra etter senk din også, har lyst på sånn vinge!:) Noen av disse?? :P AMERICAN AURORA AVON B.F. GOODRICH BARUM BRIDGESTONE BRIGADIER CAMAC CEAT CHENG SHIN CONTINENTAL COOPER DIVERSEN DUNLOP EUROSTONE EUROTEC FALKEN FEDERAL FIRESTONE FULDA FULLRUN GAJAH TUNGGAL GENERAL GISLAVED GOODYEAR HANKOOK INTER ACTION KLEBER KORMORAN KUMHO LINGLONG MABOR MARANGONI MARSHAL MASTER-STEEL MATADOR METEOR MICHELIN MILESTONE MINERVA NANKANG NEXEN NOKIAN PARKWAY PIRELLI REGAL REGUL ROAD CHAMP ROADHOG ROADSTONE ROTEX SAVA SEMPERIT SIMEX SPECTOR SPORTIVA STUNNER SUMITOMO TITANIUM TOYO TRAFFIC TYFOON UNIROYAL VIKING VREDESTEIN WANLI YOKOHAMA Kan sjekke imorra hvis det er så stor interresse for dette:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hælvete, mulig jeg ikke rekker treffet på søndag.. Hjulageret bak røyk istad, var smadra i 1000biter inni der.. Skal tidlig opp og stikke på møller imorra, håper de har deler inne.. Om jeg så må reise Akershus rundt.. Må bytte foringer bak også ehhh:driving Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Det koster 1300 å filme med mobilen hvis du blir tatt ;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Det koster 1300 å filme med mobilen hvis du blir tatt ;) Haha, hva skulle det være da? En ku i uniform?:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Haha, hva skulle det være da? En ku i uniform?:D haha! eller purk forkledd som trær! "Allo allo" style :D Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Møøø Møøø! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 haha! eller purk forkledd som trær! "Allo allo" style :D Haha, ja langt utti skauen der.. Stort sjangs.. btw. Har vært i Ølen engang, og det må være det værste hølet jeg har vært i:D Sto der 4timer og krangla med noen bønder om en Volvo 740 som ikke starta etter de var ferdig og krangle engang!:doh Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Haha, ja langt utti skauen der.. Stort sjangs.. btw. Har vært i Ølen engang, og det må være det værste hølet jeg har vært i:D Sto der 4timer og krangla med noen bønder om en Volvo 740 som ikke starta etter de var ferdig og krangle engang!:doh haha! ølen er et dritt sted ja:p ingen vits å begynne å krangle med bønder der inne vet du vel? :p hva gjorde du i ølen forresten? bare :driving forbi? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 haha! ølen er et dritt sted ja:p ingen vits å begynne å krangle med bønder der inne vet du vel? :p hva gjorde du i ølen forresten? bare :driving forbi? Haha, merka det skal jeg si deg.. Kom jo 2biler og 8folk på 5min bare det ble litt bråk hehe Var med en kamerat og skulle hente en 740 han visst hadde kjøpt høø.. Ble tull.. Men henger faktisk ganske mye i haugesund, kjenner mange der.. Var der og råna med golfen i februar:D Vi ses nok til sommeren også:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Haha, merka det skal jeg si deg.. Kom jo 2biler og 8folk på 5min bare det ble litt bråk hehe Var med en kamerat og skulle hente en 740 han visst hadde kjøpt høø.. Ble tull.. Men henger faktisk ganske mye i haugesund, kjenner mange der.. Var der og råna med golfen i februar:D Vi ses nok til sommeren også:) åh.. må heller ikke handle fra folk der inne:p hehe åja, stili da:) legger nok merke til bilen din med en gang du kommer hit da:p rart jeg ikke har sett den til nå:/ bruker å legge merke til sånt:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 åh.. må heller ikke handle fra folk der inne:p hehe åja, stili da:) legger nok merke til bilen din med en gang du kommer hit da:p rart jeg ikke har sett den til nå:/ bruker å legge merke til sånt:p Hehe, ja merka det.. Hissige folk:D Gjelder i byn også det da, særlig på banken:D håhhå, husker vi holdt på og få seriøs juling der engang, av en handlekurv som kom i løse lufta faktisk:D haha Råna jo ganske mye den helga i haugesund med Golfen, så ja.. Ble egentlig litt skuffa, var ikke mange råner ute.. Var noen annet for 2-3år siden:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg