Gå til innhold

Min Golf 1.6 GL

Ranger emnet

Burny

Anbefalte innlegg

Hehe, ja merka det.. Hissige folk:D Gjelder i byn også det da, særlig på banken:D håhhå, husker vi holdt på og få seriøs juling der engang, av en handlekurv som kom i løse lufta faktisk:D haha

Råna jo ganske mye den helga i haugesund med Golfen, så ja.. Ble egentlig litt skuffa, var ikke mange råner ute.. Var noen annet for 2-3år siden:)

er nokk med rånere her:p

prøver å holde meg vekke fra sånt:p råning = basskasse og hjemsota ruter med luftbobler ut av øra:p

må jo ikke gå på banken hvis du skal ut i hgsd da! må gå på flytten! Flytten er BEST! :D

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er nokk med rånere her:p

prøver å holde meg vekke fra sånt:p råning = basskasse og hjemsota ruter med luftbobler ut av øra:p

må jo ikke gå på banken hvis du skal ut i hgsd da! må gå på flytten! Flytten er BEST! :D

Haha, må si jeg blir litt dratt med på råning i Haugesund ass:D Er jo ganske kult da:) Dessuten har jeg nesten ingen bobler i sotinga mi:D

Banken er bra det da, Flytten har jeg ikke hørt om engang hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må si jeg blir litt dratt med på råning i Haugesund ass:D Er jo ganske kult da:) Dessuten har jeg nesten ingen bobler i sotinga mi:D

Banken er bra det da, Flytten har jeg ikke hørt om engang hehe

Flytten er det eneste stedet verdt å gå:p

ligger nede på kaien. går bare ner mot sjøen fra banken, så følger du kaia til venstre ett stykke, så er du der:p

skikkelig god stemning der:) må prøve det neste gang du er i byen å råner:D

og forresten, jeg skal sikker hjemsote selv:doh men skal gjøre det gjennomtenkt:)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytten er det eneste stedet verdt å gå:p

ligger nede på kaien. går bare ner mot sjøen fra banken, så følger du kaia til venstre ett stykke, så er du der:p

skikkelig god stemning der:) må prøve det neste gang du er i byen å råner:D

og forresten, jeg skal sikker hjemsote selv:doh men skal gjøre det gjennomtenkt:)

Hehe, ja må det vøtt:D

Soting er lett, bare ta ut rutene helt og ta de med inn i stua så går det glatt:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Gratulerer med nye ting til bilen, du kjører vel med "show platene" på gata også du?hehe ;)

Skulle du ha omegan eller så begynner jeg og bruke den som dele bil. og selger motoren og girkassa,.

men ikke noe hast, for meg passer det best til helga at du henter den. pga masse jobb, og skal ha mitt ny innkjøpte glis på EU på torsdag og må jobbe som faen på den før det.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye ting til bilen, du kjører vel med "show platene" på gata også du?hehe ;)

Skulle du ha omegan eller så begynner jeg og bruke den som dele bil. og selger motoren og girkassa,.

men ikke noe hast, for meg passer det best til helga at du henter den. pga masse jobb, og skal ha mitt ny innkjøpte glis på EU på torsdag og må jobbe som faen på den før det.

Hey, ja er int. Tenkte og komme og se på den en dag det passer for deg.. Du har jo ikke mobil, men har du nr mitt? Er og rægge litt i ski vettu, så bare send meg melding eller noe en dag det passer:)

Ja, jeg kjørte med de skiltene i hele går:D Bare la skiltet i dashén, satser på at onkel ikke klikker helt:D

Gromt Bjørnar! :)

Syns det var gromt selv:D Ble nesten en ny bil med de speila, venter bare på en ny ballast til xenon lysa nå, så blir det gromt stuk:pimp

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider