sYmpoZiuM Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hehe, ja merka det.. Hissige folk:D Gjelder i byn også det da, særlig på banken:D håhhå, husker vi holdt på og få seriøs juling der engang, av en handlekurv som kom i løse lufta faktisk:D haha Råna jo ganske mye den helga i haugesund med Golfen, så ja.. Ble egentlig litt skuffa, var ikke mange råner ute.. Var noen annet for 2-3år siden:) er nokk med rånere her:p prøver å holde meg vekke fra sånt:p råning = basskasse og hjemsota ruter med luftbobler ut av øra:p må jo ikke gå på banken hvis du skal ut i hgsd da! må gå på flytten! Flytten er BEST! :D Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 er nokk med rånere her:pprøver å holde meg vekke fra sånt:p råning = basskasse og hjemsota ruter med luftbobler ut av øra:p må jo ikke gå på banken hvis du skal ut i hgsd da! må gå på flytten! Flytten er BEST! :D Haha, må si jeg blir litt dratt med på råning i Haugesund ass:D Er jo ganske kult da:) Dessuten har jeg nesten ingen bobler i sotinga mi:D Banken er bra det da, Flytten har jeg ikke hørt om engang hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Haha, må si jeg blir litt dratt med på råning i Haugesund ass:D Er jo ganske kult da:) Dessuten har jeg nesten ingen bobler i sotinga mi:D Banken er bra det da, Flytten har jeg ikke hørt om engang hehe Flytten er det eneste stedet verdt å gå:p ligger nede på kaien. går bare ner mot sjøen fra banken, så følger du kaia til venstre ett stykke, så er du der:p skikkelig god stemning der:) må prøve det neste gang du er i byen å råner:D og forresten, jeg skal sikker hjemsote selv:doh men skal gjøre det gjennomtenkt:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Flytten er det eneste stedet verdt å gå:p ligger nede på kaien. går bare ner mot sjøen fra banken, så følger du kaia til venstre ett stykke, så er du der:p skikkelig god stemning der:) må prøve det neste gang du er i byen å råner:D og forresten, jeg skal sikker hjemsote selv:doh men skal gjøre det gjennomtenkt:) Hehe, ja må det vøtt:D Soting er lett, bare ta ut rutene helt og ta de med inn i stua så går det glatt:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 FAEN Jeg rekker ikke søndag.. Jævli typisk...ååååå Edit: Rekker det:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hehe, ja må det vøtt:D Soting er lett, bare ta ut rutene helt og ta de med inn i stua så går det glatt:) stress! orker ikke ta ut noe:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Nå har jeg stått og gnikka og gnudd i hele dag, polert og "shina" alt.. Fikk også bytte hjulager igår som gikk i 100biter inni tromelen på torsdag:D Klar for våler imorra:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Ser bra ut! :) Burde gjort det samma, men orker ikke.. :P Snakkes sikkert imorra. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skjedd litt idag, fikk pakke fra tyskland:) Chrome speilkapper og "Show" skilt:D Armlene som jeg fikk i forrige uke, en drøm og cruise med:D TT pedaler: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Gratulerer med nye ting til bilen, du kjører vel med "show platene" på gata også du?hehe ;) Skulle du ha omegan eller så begynner jeg og bruke den som dele bil. og selger motoren og girkassa,. men ikke noe hast, for meg passer det best til helga at du henter den. pga masse jobb, og skal ha mitt ny innkjøpte glis på EU på torsdag og må jobbe som faen på den før det. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Gromt Bjørnar! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Gratulerer med nye ting til bilen, du kjører vel med "show platene" på gata også du?hehe ;) Skulle du ha omegan eller så begynner jeg og bruke den som dele bil. og selger motoren og girkassa,. men ikke noe hast, for meg passer det best til helga at du henter den. pga masse jobb, og skal ha mitt ny innkjøpte glis på EU på torsdag og må jobbe som faen på den før det. Hey, ja er int. Tenkte og komme og se på den en dag det passer for deg.. Du har jo ikke mobil, men har du nr mitt? Er og rægge litt i ski vettu, så bare send meg melding eller noe en dag det passer:) Ja, jeg kjørte med de skiltene i hele går:D Bare la skiltet i dashén, satser på at onkel ikke klikker helt:D Gromt Bjørnar! :) Syns det var gromt selv:D Ble nesten en ny bil med de speila, venter bare på en ny ballast til xenon lysa nå, så blir det gromt stuk:pimp Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Må si meg enig! Bilen kledde chrome speil-kappene:) Fint showskilt da :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Må si meg enig! Bilen kledde chrome speil-kappene:) Fint showskilt da :thumb Thanks:) btw. Har skaffa sånne Osram cool-blue greier nå, var det sånne du hadde i tåkelysa din Ole? Var jo sinnsykt lys i de:D hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 hvor kjøpte du de? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg