Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Trekk kabelen fra motorrommet og inn i bilen med en ståltråd eller noe.Da får du tak i denne innenifra bilen, og du kan pent dra den på plass. Hull lager du i torpedoveggen, du ser hvor du kan lage det. kremt: Ja, er jo det.. Men da har jeg god tid til og mekke på bilen til jeg får lappen;-) Jepp.. Har fått fiksa strømkabelen nå;-) Gjorde som du sa.. Var jævli trangt, men gikk tilslutt;-) Ellers: Tok et bilde av sikringsholderen;-) Ganske massiv.. "Fordelingsbokser" til strømkabler og jord, så slipper det og bli så mye ledninger fra og tilbake til forsterkerne. Mer orden i sakene:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skal ha masse dunkdunk eller? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skal ha masse dunkdunk eller? :wonder Hehe, ja. Tenkte d.. Kan lage en komplett liste da. - Kicker comp 2*10" i kicker kasse -MAC AUDIO Frontsett -Kicker 200.2 forsterker -Pioneer DEH-P5800MP spiller -Alle kabler fra Kicker og Monster Kable - + de 4 org. høytallerne som jeg lar stå på spilleren. Leter bare etter en 4-kanals til frontsettet nå, har muligens skaffet det og. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Pass på så du ikke få for mye låd bak i bilen i forhold til foran nå :) hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Pass på så du ikke få for mye låd bak i bilen i forhold til foran nå :) hehe Neida, har kjøpt bra frontsett, + at blir blir tilsammen 4 høytallere foran og 2bak + subben. Får bare justere litt hvis det blir rar lyd.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skal du beholde de originale i bakdører og dashbord? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skal du beholde de originale i bakdører og dashbord? :hvaskjera Foreløpig ja.. Lar de bare sitte der, blir jo litt ekstra lyd.. Skal kjøpe nytt, men har andre ting som skal kjøpes først..*host* senkesett *host* Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hehe, brukbart. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Foreløpig ja.. Lar de bare sitte der, blir jo litt ekstra lyd..Skal kjøpe nytt, men har andre ting som skal kjøpes først..*host* senkesett *host* kan love deg at de orginale ikke er noe tess... har kjøpt meg nytt frontsett nå, men enda har jeg de orginale bak.. bare søppel.. blir nok nye bak ganske snart Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Hvor godt klarer en spiller å dra fire 6.5"-ere og to 4"? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Foreløpig ja.. Lar de bare sitte der, blir jo litt ekstra lyd..Skal kjøpe nytt, men har andre ting som skal kjøpes først..*host* senkesett *host* Velvel, ekstra lyd blir det, men ikke spesielt bra.. Kjørte også med de to originale i dashbordet i tillegg til de nye i hver dør som gikk fra forsterkern, og fikk mye bedre lyd når jeg dro ut de i dashbordet og bare hadde 4 høyttalere enn med 6. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kjøp egen forsterker til frontsettet såklart:) Ikke noe jeg har enda, men så har jeg ikke noe i dørene bak. Kan komme med tiden. Forsterkerne som sitter i spillerne er generelt "søppel". Men kommer jo an på hvor kresen man er da:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ferdig med anlegget foreløbig.. Ganske fornøyd, kjøpte egen 4-kanals til frontsettet. Så nå har jeg nok power til bakhøytallere++ også når den tid kommer:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg ville lagt forsterkerne i siden på bagasjerommet eller oppå kassen, og dermed fått presset kassen så langt frem som mulig! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg ville lagt forsterkerne i siden på bagasjerommet eller oppå kassen, og dermed fått presset kassen så langt frem som mulig! ;) Jeg vet. Men er ikke plass til det heller. Vil ikke skru i selve bilen, heller ikke ha synlige kabler. + at det er ca. 1cm glippe på hver side av subben.. Gikk akkruat.. Syns det er fin som det er nå jeg;-) Får jo bare dytta den ca 5cm lenger inn hvis du flytter forsterkerne uansett, lite og vinne på det.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg