Burny Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Bestilt litt stæsh igjen:) Ble dette: -Crystal Clear LED baklykter:) (har aldri sett noen som har dette i norge:) -Chrome Døråpnere -MK5 bakrutevisker kit:) Skal også bestille den Rieger Bakrutespoileren jeg har siklet på lenge, og nye blinklys siden de jeg har er sprukket opp og knust. Eksospotta blir byttet ut med 2*90 Oval endepotter isteden, og bakfanger cleanet får jeg har tid og lyst:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 digg! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hvordan er MK5 bakrutevisker kit? hvordan ser det ut? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hvordan er MK5 bakrutevisker kit? hvordan ser det ut? Er sånn med bare plast på en måte.. Bare finne et bilde av Golf 5 så ser du det:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hvor bestilte du mk5 visker kitet? har tenkt på et sånt et selv:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hvor bestilte du mk5 visker kitet? har tenkt på et sånt et selv:) http://www.tmtuning.com/ Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 ah! ble jo lakt ut i tråden min det der:) var ikke sikker på om det faktisk var til 3er siden det sto noe rart no der, husker ikke helt :p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 ah! ble jo lakt ut i tråden min det der:)var ikke sikker på om det faktisk var til 3er siden det sto noe rart no der, husker ikke helt :p Er bolt-on:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Fått ferie penger eller tilbake på skatten nå? Hvis de baklyktene er fete, så kommer de nok på min bil å, det har vært planen lenge :p MK5 viskere skal jeg også ha, forran og bak! Bestilte meg armlene jeg å, skulle ikke få det før i august og det passa bra med penger, men så fikk jeg mail i dag hvor det sto at jeg får det neste uke. Så det passa dårlig på en måte:p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 jeg bestilte slik bakrute visker til min 3'er. passa dårlig for meg. fikk bare viskerarmen og pusserbladet. men på 5'er golf sitter viskeren oppe på ruta. mens på 3'ern er den nede på luka... jeg fant ut at det ikke passa på min hvertfall... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Crystal Clear LED baklykter. er det de vanlige røde og blanke? har sett slike med led på en 2'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Kjøpt nye felger idag:) Takk til Christer hos dekkskift.no;) Så de gamle felgene er tilsalgs, 4500kr. Send PM hvis noen er int. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 hva slags profil er det på gummien på de nye felga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Gromt, grattis!! Skulle egentlig ha slike på min og angrer fremdeles litt (enda mer nå) på at jeg ikke kjøpte dem.. :) Er disse 7" brede (evt åssen ET)? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 hva slags profil er det på gummien på de nye felga? 205/40-17:) Gromt, grattis!!Skulle egentlig ha slike på min og angrer fremdeles litt (enda mer nå) på at jeg ikke kjøpte dem.. :) Er disse 7" brede (evt åssen ET)? Hehe, ja nå kan du angre:D Har ikke sett noen Golf3 med disse ennå:D Er 7" brede ja, ET35. Subber litt mer nå faktisk, så skal faktisk heve bilen litt, for jeg må kunne bruke den som før.. Nå er nesten håpløst pga. innerskjermer foran. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg