doffen23 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 yupp den har jeg møtt på kongsvinger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 yupp den har jeg møtt på kongsvinger:) Jøss! Hadde den det bra? Noe anderledes enn når jeg hadde den? Utenom den "flotte" sotinga han har prøvd og få til på bakruta:D Må si jeg savner den litt nå.. *snufs* Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Selger du Audien også? mente jeg så en annonse.hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Selger du Audien også? mente jeg så en annonse.hmm Ja, den er tilsalgs:) PM hvis du er int. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hehe er veldig intresert, men du bor for langt unna ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 hehe er veldig intresert, men du bor for langt unna ;) Er ikke noe problem det. Kan kjøre den til deg mot litt ekstra cash jeg:) Pga. jeg er i pengenød, hehe. Hvor er nærmeste flyplass der du bor du? Måtte jo tatt fly hjem igjen.. Og hvor mange mil ca er det fra oslo? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 haha.. neidu, må få solgt min golf først og ta opp en lån så tror ikke det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 haha.. neidu, må få solgt min golf først og ta opp en lån så tror ikke det :P Sleng den ut på Autodb da vel, og søk om lån! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 haha ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 haha ^^ Med andre ord, du er ikke int! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Savner virkelig denne bilen nå:( Noen som har sett den eller har bilder av hvordan den ser ut nå? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Eller Golf 3.5 front:) Møtte faktisk en sånn en like utenfor Gjøvik her om dagen. **MEGABUMP** Hva er en Golf 3,5? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 **MEGABUMP**Hva er en Golf 3,5? Lurer jeg også fælt på!! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Det er 98-00mod Golf Cab.. Golf 4 front, men hekk og interiør er golf 3.. Vet ikke om motoren er den samme heller. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Ene motoren i 3,5 er vel 1,6 100-hesteren du hadde i din mener jeg.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg