loyfah Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 mener å ha sett at du kan få den som 2litern, kan hende jeg har lest så mye på vwvortex og usahorenesomerbortskjemtedrittungerogsine2.slowinglol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Savner virkelig denne bilen nå:( Noen som har sett den eller har bilder av hvordan den ser ut nå? Alle savner sin gamle VW fortiden, trudde alltid når jeg ble kvitt min gamlepassat at jeg skulle være glad å fornøyd, men i ettertid at jeg savnet den. merkelig. =(( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Nå begynner den virkelig å ligne på et fly:) Hva faen!! Noe så STYGT! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Hva faen!! Noe så STYGT! Haha:D Ble du furt for at jeg komenterte vraket ditt og skulle ta igjen nå eller?:D haha JEG ler! :volvsmile Og tror du seriøst jeg satt den vinga på bilen? Haha Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 er bare så unødvendig og skrive sånt! Men ser jo at vingen ikke passer engang da, men hadde blit stygt uansett! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Nei, det var sikkert ikke derfor du bumpa tråden med 6 måneder. Omtrent som den gangen noen kritiserte bilen din og du lagde en tråd hvor du gikk ut og kritiserte pappagutter. Eller da en kritiserte bilen din og du sa at bilen hans hadde "oldemorstyling". Er visst én umoden kar her som ikke kan ta kritikk iallfall :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 er bare så unødvendig og skrive sånt! Men ser jo at vingen ikke passer engang da, men hadde blit stygt uansett! Nei, det var sikkert ikke derfor du bumpa tråden med 6 måneder.Omtrent som den gangen noen kritiserte bilen din og du lagde en tråd hvor du gikk ut og kritiserte pappagutter. Eller da en kritiserte bilen din og du sa at bilen hans hadde "oldemorstyling". Er visst én umoden kar her som ikke kan ta kritikk iallfall :) Eirik Haha:D Nei, han fant tilfeldigvis denne tråden nå og fant tilfeldigvis det bilde midt inni tråden:D Men ikke vær for brå med gutten nåda, han blir jo såret stakkar:D MEN, noen som har sett denne bilen forresten?? Hehe Han som kjøpte den vil jo FAEN IKKE selge den tilbake til meg?? WTF!!:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Nei, det var sikkert ikke derfor du bumpa tråden med 6 måneder.Omtrent som den gangen noen kritiserte bilen din og du lagde en tråd hvor du gikk ut og kritiserte pappagutter. Eller da en kritiserte bilen din og du sa at bilen hans hadde "oldemorstyling". Er visst én umoden kar her som ikke kan ta kritikk iallfall :) Eirik Har ikke noe i mot folk som får cash av foreldra sinne, men har no i mot alle dem som sitter i pappas dyre audi eller hva noe enn det er og ser stygt på deg når du parkere ved siden... Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Du trenger jo ikke den slitne gamle golfen nå Bjørnar! hehe.. Nå som du har et ess i ermet vettu! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Du trenger jo ikke den slitne gamle golfen nå Bjørnar! hehe.. Nå som du har et ess i ermet vettu! Sliten?!:ratatatat Den var fin!:D Hmm.. Skjønner ikke hva du mener.........:uhhmmwhat?: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Så at denne var tilsalgs igjen! Ehh, noe som skurer med den bakfangeren som er montert?:deng http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14542664&sid=xz4cabwG1QQ434589&WT.svl=Bilde Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Ehh, noe som skurer med den bakfangeren som er montert?:deng Er vel egentlig ingen ting som feiler den, sånn bortsett fra at den er stygg:puke: Er det bare meg, eller står rattet veldig skjevt? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_kjar Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Sliten?!:ratatatat Den var fin!:D Hmm.. Skjønner ikke hva du mener.........:uhhmmwhat?: Du som eier den hauen av en NYDELIG golf 2 :D så den på vw - audi treffe på rudskogen mins jeg huske, eller så var den rimelig lik :) hehe.. veldig pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Han kjører rød 4r GTI nå, men han hadde den sorte Vr6n før ja! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 To ganger.. hehe Bjørnar, du får kjøpe tilbake denne. IVern din er jo ikke noe fin, ukule felger, sliten lakk og treigt utgangspunkt :doh Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg