Burny Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hehe, skulle gjerne vært på Rudskogen selv. Hadde blitt for å handle da:P Pengene sitter litt løsere når man kan kjenne og ta litt i produktene:D Ja, fy faen. vet hvordan det er.. Bestemte meg på forhånd for og ikke bruke no penger utenom mat og inngang. Men fant disse, jeg måtte bare:D Trengte jo 6*9 uansett. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Skal de i hattehylla? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Jepp. Monterte alt istad. Ble massivt:D og en rååå lyd! Dette er noe av det råeste du får av 6*9 høytallere mener jeg. Har du ekstra mange utganger på forsterkeren til overs så kan du faktisk kjøre diskanten og mellomtonen separat på hver sin utgang:D Sånn ble det: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Komponent settet er forresten til salgs! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127297 Passer rett i døra på golf 3, foran eller bak. Gi bud! Trenger ekstra penger til 2uker ferie neste uke:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 er det fet lyd i disse 6x9erne? har samma helt nye liggende, må få de inn en dag.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 er det fet lyd i disse 6x9erne? har samma helt nye liggende, må få de inn en dag.. Jaa! Feet lyd, spiller høyt og klart. Bare og hive de i bilen med en gang;-) PS: Hvor mye ga du for dine? De koster 2798kr nye:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 kan bekrefte at disse spiller bra! :D har akkurat satt slike i min '82 polo, og det er ganske så grei lyd :D anbefales! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Jaujau.. Vaska bilen her om dagen da:doh Noen som ser en liten forskjell?:D Ting som skjer om dagen: -Justerbart senkesett ankommer uke 31/32. -Lakkering på gang.. Usikkert om det blir hele bilen eller bare noen deler.. -Kjøpt ny grill, skal få lakk snart. -Sideblinkers på vei. (Hvite) -Hella lykter foran når jeg får penger til det.. -Ferdig med anlegg for en stund, får holde det som står i nå til pengene raser inn:D -Skal få somla meg til og sote rutene en dag etter ferien. -Skal bytte regreim og tennplugger, div slitedeler. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Nice cheers Hvor kjøpte du grillen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Nice cheersHvor kjøpte du grillen? Kjøpte den av "Kinetic" her inne. Han kjøpte den fra tyskland eller noe sånt.. Er jo bare vanlig grill med 2 riller.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Du svarer ikke på pm:P kanskje her det loker men.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Du svarer ikke på pm:P kanskje her det loker men.. Sorry, deg hadde jeg glemt ass.. :D sender deg en pm nu.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hørte forresten at jeg ikke kunne bytte ut rattet, pga. Airbag. Fjerner jeg det og setter på MOMO ratt, så "fjerner jeg orginalt sikkerhetsutstyr" og da får jeg ikke godkjent:ass Da gikk den planen i dass, menmen.. Skal vel klare og finne noe annet og bruke de 3000kr på:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Om det tas ut av noen som kan gjøre det (f.eks Møller), og det fylles ut slikt papir som leveres Biltilsynet, så tror jeg det skal være mulig. Aldri vært borti airbagen i rattet, men det er vertfall mulig å koble ut passasjerairbag lovlig, men det finnes kanskje egne regler for dem i rattet (selv om passasjerairbag også er originalt sikkerhetsutstyr, som ble nevnt). Hvem sa du ikke fikk det godkjent..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Om det tas ut av noen som kan gjøre det (f.eks Møller), og det fylles ut slikt papir som leveres Biltilsynet, så tror jeg det skal være mulig.Aldri vært borti airbagen i rattet, men det er vertfall mulig å koble ut passasjerairbag lovlig, men det finnes kanskje egne regler for dem i rattet (selv om passasjerairbag også er originalt sikkerhetsutstyr, som ble nevnt). Hvem sa du ikke fikk det godkjent..? Er visst en sånn sinnsykt tynn tråd inni, som ryker lett hvis du prøver og skru selv.. Må vel tas av hos møller.. Får se, Han med den vinrøde golfen sa fordi jeg hadde ratt med airbag, for da kunne jeg ikke bytte ratt..Sa han, han sin er 92mod, med Airbag på bare passasjerside. og min er 97. Ratt, Passasjer og sideairbager. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg