Marvil Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Skal det godkjennes må det nok tas ut hos et verksted, ja. Både av siden det skal meldes inn i vognkortet, samt at det kan være litt kjedelig å få airbagen i magen.. :D Om du bytter til et ratt som er godkjent (dvs med godkjenningspapirer), og melder inn at airbagen er utkoblet, så tror jeg det skal være mulig. Kan sjekke ut det imorgen. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Skal det godkjennes må det nok tas ut hos et verksted, ja.Både av siden det skal meldes inn i vognkortet, samt at det kan være litt kjedelig å få airbagen i magen.. :D Om du bytter til et ratt som er godkjent (dvs med godkjenningspapirer), og melder inn at airbagen er utkoblet, så tror jeg det skal være mulig. Kan sjekke ut det imorgen. :) Ok. Gjør det a:-D Og send meg en PM, for jeg drar på ferie nå. Kl.4 inatt, så blir en stund til jeg får sjekka igjen.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Golfen til kameraten min er forresten tilsalgs: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1179158 Det er BILLIG syns iallefall jeg.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hvor mye klarer han å presse ut med turbo-kit montert..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hvor mye klarer han å presse ut med turbo-kit montert..? Skulle tippe en 210-220hk.. på 0,4 i ladetrykk. Er jo åpent luftfilter, og fullt effektanlegg hele veien. Beholder han bilen, så blir toppen porta, kvass kammer osv.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvor sitter de siste skruene for og få av fronten? 3stk opp under grillen, og 3stk på samme sted rett under. Resten? noen som vet:D: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er vel 6 skruer som må ut under der på undersiden av fangeren, og så er det 3 under grillen som må ut. Da kan du bare trekke fangeren forover for da er den løs, men pass på å ta vekk alt av lykter og sånt :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er vel 6 skruer som må ut under der på undersiden av fangeren, 6stk UNDER? Hmm.. Fant bare 3 jeg, hvor er de siste 3 da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er ikke noe problem å fjerne ratt ,ed Airbagg sjøl. bar koble av plusspolen på batteriet før du begynner. ledningen til airbaggen har en hurtigkobling inne i dekselet bak rattet, der som tenningslåsen er. Også er dt vel bare å dra til et verksted å få dem til å se over og skrive ut papirer på at det er ordentlig gjort. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Sitter det ikke 1-2 klips i hjulbuen framme da..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fant en nice golf på autodb. da..:D::D: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1161052 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Fant en nice golf på autodb. da..:D::D: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1161052 Billig gollf? gav 23 høvdinger for min. Den er har desverre noen rustroser.. Men den er ikke mongolakka med svart og blå. Har gått 20 000 mindre, og er 1,9 Disel.. Siter 1998 VW Passat 1,8 20v X: 1993 Golf III 1,9D X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Billig gollf? gav 23 høvdinger for min. Den er har desverre noen rustroser.. Men den er ikke mongolakka med svart og blå. Har gått 20 000 mindre, og er 1,9 Disel.. Jeg bare kødda da..:D: Den ser jo helt forjævli ut! Bilde av din da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det sitter 3 skruer under fangeren på hver side av skiltet kan du si..... Bäre å bøye seg ned så ser du disse.... Ikke noe problem :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det sitter 3 skruer under fangeren på hver side av skiltet kan du si.....Bäre å bøye seg ned så ser du disse.... Ikke noe problem :idea: Jeg vet.. De har jeg funnet... Men fins det noen fler eller er det bare og dra? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg