Gå til innhold

Nissan 350z Cab i tromsø

Ranger emnet


sRt

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg møtte denne bilen 2 gang i dag, begge gangene på kvaløysletta utover mot storelva. Dritkul bil, var vel denne bilen turboknut importerte til finnsnes i fjor en gang... Da var den norges første 350z roadster :D

 

Noen som vet noe mer, noen på kvaløya som har kjøpt den, eller er den bare på besøk fra forhandleren på finnsnes (eller var det andslimoen) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært involvert i flere av bilene hans...

 

Like før jul i 05 solgte jeg en helt ny Chevrolet Silverado Duramax Pickup til en kar på Finnsnes. Denne har blitt chiptrimmet til godt og vel 450 hk (og 1150 nm v 1600 rpm). Tok i bytte hans nesten nye Hummer H2 og vi møtte han halvveis (dvs i Trondheim).

Han hadde Chevroleten i 3-4 måneder før han byttet den inn hos Nissan på Bardufoss og overtok 350Z'n som jeg importerte og som jeg tror fortsatt er standard.

 

(Hummeren ble kjapp den også....den monterte vi en Magna Kompressor på og leverte girkassa til RATS for å få den forsterket for å tåle de 520 hk'ene som ble tatt ut av den)

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært involvert i flere av bilene hans...

 

Like før jul i 05 solgte jeg en helt ny Chevrolet Silverado Duramax Pickup til en kar på Finnsnes. Denne har blitt chiptrimmet til godt og vel 450 hk (og 1150 nm v 1600 rpm). Tok i bytte hans nesten nye Hummer H2 og vi møtte han halvveis (dvs i Trondheim).

Han hadde Chevroleten i 3-4 måneder før han byttet den inn hos Nissan på Bardufoss og overtok 350Z'n som jeg importerte og som jeg tror fortsatt er standard.

 

(Hummeren ble kjapp den også....den monterte vi en Magna Kompressor på og leverte girkassa til RATS for å få den forsterket for å tåle de 520 hk'ene som ble tatt ut av den)

 

 

Heter kjøperen tilfeldigvis Jørgen Engenes?

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår