Tittentei Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Hvor mye kommer import etc. på når jeg kjøper sånt rett fra produsenten? Hvor mye koster det å ha metalic lakk på stylingen/hvor mye lakk går med. mvh Håvard Kristiansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Det vil bli en del dyrere for deg å ta det inn selv enn ved å kjøpe det gjennom en norsk forhandler, som f.eks. Powerzone. Det vil også ta mye kortere tid da private ikke er prioritert overhodet i forhold til de forhandlerene de har her.. Derimot hvis du skal på reise til Tyskland alikevel så kan det lønne seg å stikke innom å handle det du trenger så sant de har det på lager da.. mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tittentei Skrevet Juli 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Hei Takk for tilbakemeldingen! Hvem er da den billigeste leverandøren av slik styling i Norge, iogmed at jeg ikke skal til Tyskland med det første! Hvor mye kommer lakkering på? vh Håvard Kristiansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 De ligger vel sånn mer eller mindre likt i pris alle sammen, men hvis du er medlem av en klubb så pleier du å få 10% i alle fall på Powerzone. Tlf. dit er 69129570. Selv har jeg handlet alt til bilen min der.. Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Lakering er dyrt..... Fikke pris på lakering av ny front fanger, metallic. 2000,- under bordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Verdt å høre med caprizone tuning også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg