l4rsh Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 noen som vet om noen eksosfirmaer i troms? som kan lage eksosannlegg? Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 kjøpt deler på bilxtra og så lager du sjøl...... Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 å sveis røra i hopes... ikke bruk klæmmer... det er no drit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Nok en gang, uten at jeg er overrasket, får en ikke svar på det man spør om, men noe som er helt irellevant ift. spørsmålet. OT: Min geografiske sans er ikke perfekt, men Trondheim har 2 avdelinger av Svendsen Eksos.. Ellers kan du se om du finner noen på Gule Sider :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 trondheim er +- 80 mil unna troms da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 ja svendsen eksos hadde vært flott hadde det ikke vært veldig langt unna, men var noe ala svendsen jeg var på utkikk etter da men da her i troms eller i narvik. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 finnes ikke exosfirma i nordnorge....da hadde æ slæppt å sveist så f*** mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Tror ikke det er noen som lager,men mange som selger deler.Skulle vært en lager her oppe. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg