Gå til innhold

Amatørmessige bilder av min nye flamme.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

ojojojojoj for en fet bil!! gratulerer så meget er faktisk veldig sjalu nå :D

ikke at jeg har sett en sånn bil før men gamle japser er det feteste som finnes!

senk og deilige felger så er den der verdens feteste bil omtrent :D

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av Fru Celeste vil jeg takke for komplimenter :D Hun er en staselig gammel bil, senk og gromme felger er planlagt allerede :) Om ca 3ukers tid kommer org alu-felgene på bilen. Skal finne bilde av de etterpå.

Hun er ei smidig frøken med sine 850kg. (ifølge biltilsynvekta)

Hun er en ST-utgave med en merkelig 1.6l motor med balanse-aksler som jeg ikke forstår mye av bortsett fra at det gir henne en morsom lyd. Skal yte 85hk, kom med doble forgassere org på samme motor og ytet da 100hk.

Er en 77mod Mitsubishi Colt Celeste. I Usa heter denne bilen Plymouth Arrow, der jeg regner med å handle deler fra når det trengs. Skralt delemarked her i Europa må jeg si. Drar på bakhjula og blir gjerne med på litt lek ettersom hun er svæært lett i rumpa :) Til min store forbauselse har hun bladfjører bak, noe som fungerer bra i mine øyne. Har mange planer, velger å ikke legge ut om dem fordi de sikkert endres 100 ganger før jeg er ferdig. Felg og senk er ihvertfall 2 sikre faktorer. Er noe rust på bilen, understell etc er helt fint men fremskjermene og ene hjulbuen bak har blitt rammet. Dette sveises av den fantastiske mannen som fant denne bilen til meg. Hehe.. God bil ihvertfall, kjørt 85mil på ei uke kun for å kjøre :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mike-Burda.jpg

Der er org-felgene. Bilen på bildet har en 2.6l under panseret faktisk. Originalt :) Kunne tenkt meg noen litt mer breiale felger i klassisk stil, men finner ingen med 4x114,3 og passende innpress. ET25 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :) Åhh.. Work equip et eller annet hadde vært midt i blinken.. Hadde man bare funnet noe sånt under smertegrensa prismessig.. :D Skal senkes ganske mye, vet ikke heeelt hvor mye enda.. Gleder meg til å være i fint driv og se deg i fint driv med emmækksfæmmen og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godord, VentoCl :) Planen er veteran med attitude. Skody: Det er jaggu greit det :D Men ikke forvent noe glis i utstillings-skikk. Fare for at jeg kommer høyt opp i Mitsubishi-klassa da. Regner med at det er få bitchy'er der. Takk for felgtips! Sett på Image etc, men ble fort dyrt. Har skaffa felger nå, det ble svært bra. Senteret på fremfelgene var for lite så det ordnes i morra. Dermed står bilen på gromfelger bak og stål foran for øyeblikket. 175/70-13 lå svært fint på 7" felg faktisk! Compomotive Mesh heter felgene, fikk de svæært billig av en sånn en sladdemann fra storbyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider