Gå til innhold

Amatørmessige bilder av min nye flamme.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

De hadde vært kanon ja:) Men får ta det litt rolig med felg-greiene nå som jeg har skaffet meg gromfelger. Tror fruen blir forbanna om jeg kommer drassende med enda et sett :D

Tok noen bilder i stad

HPIM1538.jpg

HPIM1534.jpg

HPIM1539.jpg

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla ! Joa Celeste er en flott 70-talls japse , dette er en 1.6 ST , den har ikke balanseaksler i motoren . Dette var det bare 2.0 L GT / GSR utgave som hadde , ( har selv begge typer ) . Det ligger en aksling på hver side av motoren som roterer motsatt vei av motoren og skal på så vis redusere viberasjoner .Denne motoren kalles Astron 80. Disse bilene er levert med 1.4 som minste motor ( ikke i Europa meg begjent ) 2.0 L GT , 1 forgasser - 102 HK , GSR 2 forgassere - 110 HK .2.0 L har 5 gear , full instrumentering i konsoll og radio som standard . Det stemmer at deletilgangen er vanskelig , disse bilene rustet voldsomt ! Min GSR er senket med BMW 3 serie fjærer fram , påsatt 15 " lettmetallfelger og har et meeeget flott " stuk " , men bilen skal bygges tilbake til orginal stand .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motor har balanse-aksler, sitter ikke og messer om ting jeg ikke vet noe om :) Legg gjerne ut noen bilder av bilene hvis du har:) Men hvilken 3-serie er fjærene fra og passer de perfekt? Gjerne bilde av senkinga.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider