Gå til innhold

De BESTE bakhøytalere fra pioneer eller JVC

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

Et par av disse: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=716&taxonomy_id=430-469

Og et par av disse: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=717&taxonomy_id=430-469

..kanskje? Du skrev "BESTE". Om disse er de helt på topp hos Pioneer vet jeg ikke. Men, det koster da iallefall nok. Mitt forslag kommer vel på ca. 7000,- pluss delefilter, ledninger og forsterker. Dette må da også være av kvalitet, hvis ikke er alt bortkastet.

Pioneer har også ODR "serien". ODR har jeg null peiling på, men hvis det er av interesse kan du sikkert kontakte Autod. Etter som jeg har forstått, har han en demobil med dette i. (Civic)

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 6x9 du tenker på? Finn fram det dyreste paret fra hver av produsentene, så sammenligner du spesifikasjoner... Men husk at spesifikasjonen sier lite om kvaliteten på høyttalerne.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 6x9 du tenker på? Finn fram det dyreste paret fra hver av produsentene, så sammenligner du spesifikasjoner... Men husk at spesifikasjonen sier lite om kvaliteten på høyttalerne.

Tror ikke det ser bra ut, eller blir bra, med 6x9 i døra på en A4. Disse bilene har vel plass, og er beregnet til komponentsett? Iallefall den vi har, men det er A6 Avant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel bra ut med 6x9 i hattehylla, eller hva? :cab Men det komponentsettet du foreslo er vel bedre enn ethvert 6x9 par, fab.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hattehylla, så kanskje. Jeg er ikke noe fan av 6x9 jeg da. Har lett for å bli litt påvirket av en evt. bass i bagasjerommet. Og, siden han presiserer at han skal ha det beste, regner jeg nesten med at han ska legge litt penger i det, og at han har rimelig greit utstyr fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ODR serien ifra pioneer hørtes Nydelig ut. så om du skal ha beste serien dems, så blir dte nok ODR. MEN, de koster... mye... veldig mye...

Hvis man skal ha noe nytte av ODR må vel resten av bilstereoen være av respektabel kvalitet, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. spilleren i allefall må jo være av veldig god kvalitet for optimal lydkvalitet, og det bør jo kanskje også drives av en egen forsterker med litt kraft og lydkvalitet i.

men det viktigste av alt er jo installasjonen. vet ikke hvordan resultatet blir om man bare monterer de på orginal-plassen.

de andre du linket til kjenner jeg ikke så veldig mye til tror jeg.

men vet at dette også har god lydkvalitet. og det du linket til er vel enda et hakk eller 3 bedre igjen. ved riktig installasjon selvfølgelig

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=2108&taxonomy_id=430-469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok skjønner.. blir vel noe odt snart på meg.. men hvis vi fortsatt snakker om pioneer, og skal ha et sett høytalere bak til dama. det blir et sett på max 2000 kr. er det noen dere vet spiller bra til 2000 kr?

og hva har dere av høytalere? 2-veis? 3-veis? 4-veis? hva er mest brukt?

(alt i pioneer)

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider