sp0ky Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 tror det var torsdag eller freddan jeg så den.. Like før jeg buste i ræva på bilen forran ja:iconsm tror han kjørte noen på quarten.:???: Kjørte dei fleste kjendissene der.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ja. Den Moods of Norway bilen har kjørt runder hele Quart-uka her i Kristiansand. Ikke akkurat noen fryd for øyet, men sikkert god reklame. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ja. Den Moods of Norway bilen har kjørt runder hele Quart-uka her i Kristiansand. Ikke akkurat noen fryd for øyet, men sikkert god reklame. Riktig, for fin var den ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Artig at noen kjører noe annet enn den vanlige hvit eller sort stilen. Men jeg skal ikke si att jeg heller var noe fan av fargen... Kanskje Candy-rosa hadde blitt bedre... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg