Gå til innhold

Hvordan koble til bass på monoblokk?

Ranger emnet

Fab

Anbefalte innlegg

Nå har jeg testet alt mulig. Ny jord, ny phonokabel. Basseren flytta seg litt, så kobla jeg fra, og sammen igjen på samme måte, så kom det ingen lyd. Jeg vet det kommer signal frem, men har ikke noen annen basser å teste med. Off..

Noen som kan ha en idé om hva som er galt?

kan det være noen av filterene på spilleren? (alpine 9855r)

Kan noen som har denne spilleren, forklare hvordan de har koblet monoblokk og basser? Instillingene på spilleren eller noe slikt?

Kan det ha noe med at jeg bruker 80A sikringer? Jeg får 200A til uka, som er anbefalt.

hilsen er frustrert liten gutt!

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet alt mulig. Ny jord, ny phonokabel. Basseren flytta seg litt, så kobla jeg fra, og sammen igjen på samme måte, så kom det ingen lyd. Jeg vet det kommer signal frem, men har ikke noen annen basser å teste med. Off..

Noen som kan ha en idé om hva som er galt?

kan det være noen av filterene på spilleren? (alpine 9855r)

Kan noen som har denne spilleren, forklare hvordan de har koblet monoblokk og basser? Instillingene på spilleren eller noe slikt?

Kan det ha noe med at jeg bruker 80A sikringer? Jeg får 200A til uka, som er anbefalt.

hilsen er frustrert liten gutt!

Dette høres egentlig mest ut som en ødelagt fforsterker, men nå skal vi ikke være negative :)

Prøvd å resette spilleren? Koblet monoblokka til subwoofer-utgangen (sw) på spilleren?

Husker ikke om man måtte slå på basskanalen på spilleren slik som på pioneer 8600 på denne spilleren. Står sikkert i manualen.

80A sikringer skal ikke ha noe å si..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke prøvd å resette nei, det skal jeg prøve i morgen. blokka er koblet til sub utgangen, og den er slått på. forsterkeren er 100% ny, så da er det kjipt hvis den er ødelagt :/ fikk msn adressa til typhon, han skulle hjelpe meg med spilleren sa han. utrolig snilt!! håper dette ordner seg, så jeg kan komme i gang med prosjektet mitt :)

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider