Gå til innhold

fy faen så kjipt!!! :(

Ranger emnet


Audi_Quattro

Anbefalte innlegg

No er det 1 mnd til eg er 18 og har oppkjøring. I går røyk motoren i min Audi 90 Quattro... :(:(

 

sån som eg ser det så har eg 2 alternativ.... kjøpe ny motor og ikkje vere sikker på om eg får det til å fungere.

 

Eller bygge den om til Audi 90 Quattro 20vt og bruke den som kose bil/bane bil og heller kjøpa meg ein anna bil no...

 

bilen har kosta meg 39 000 til no uten om anlegget.... har ca 40 000 i gjenn på konto... får sikkert lov å låne 20- 30 000 av foreldrene mine.

 

ka synest folket at eg bør gjøra....? har IKKJE tenkt å begynna på eventuelle prosjekt før eg har fått litt penger i kassen i gjenn...

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Røyk faktisk. Den hadde vel ikke gått så langt? Har du gjort no galt med den da?:P

Men som ralliart sier. Ligger to stk 10v turbo motorer til salgs samt 1 eller 2 20v maskiner. Så du får bare kaste deg på en av de :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først bør du vel finne ut hvor gale havariet ditt er og regne på kostnadene ved å reparere kontra å begynne med motorbytte og ombygging, kjøper du lik motor eller den du har lar seg reparere tar ikke dette mye tid, men skal du turbokonventere trenger du mer enn en måned på deg.

 

Lykke til uansett;)

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først bør du vel finne ut hvor gale havariet ditt er og regne på kostnadene ved å reparere kontra å begynne med motorbytte og ombygging, kjøper du lik motor eller den du har lar seg reparere tar ikke dette mye tid, men skal du turbokonventere trenger du mer enn en måned på deg.

 

Lykke til uansett;)

 

Heh sant.

 

Men liksom "røyk" hva skjedde? stoppan ? Hadde vært årleit å fått vite hva som skjedde..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bare døde.... ikkje noke som helst lifstegen.... den får bensin, den får tenning og det er komp... motoren var kjørt 160 000... jævli RÅTE! skal det bli turbo, må eg kjøpe meg ein bil uten om... har nett fått tilbud på ein strøken motor her i området... men eg får sjå ka eg gjere :S

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bare døde.... ikkje noke som helst lifstegen.... den får bensin, den får tenning og det er komp... motoren var kjørt 160 000... jævli RÅTE! skal det bli turbo, må eg kjøpe meg ein bil uten om... har nett fått tilbud på ein strøken motor her i området... men eg får sjå ka eg gjere :S

 

Det hørtes ut som en bagatel bare?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får start uten mml jo... ;) men som sagt, det er komp, bensin og gnist... ka meir som må til då liksom :S men det som var løye var at eg hadde den i gan før på dagen, så skulle eg ha den i garagen og da var det liksom ikkje så masse liv.... men eg klarte nå å hakka meg i garagen.... den stunda eg fekk den til å gå, sperra den på ca 3000... så eg vetta faen eg :(

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka pluggkabler og sånn? Hvis du har sånne metallskjold på kablene prøv å ta dem av...De vil ikke gjøre utslag før du har satt dem på pluggene i toppen...Hvis du skjønner;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår