Gå til innhold

fy faen så kjipt!!! :(

Ranger emnet


Audi_Quattro

Anbefalte innlegg

ja... fekk den til å gå litt i dag, så stoppa den.... vurderer å selge den. Det er sikkert bare ein liten bagatell..

 

HAHA...hvis du vil selge den pga en bitte liten ting. Da er du ikke voksen nok til å kjøre audi :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke noen erfaring med akkurat audi motorer, men av generell bil erfaring så høres dette ut som en elektrisk baggatel, som slett ikke trenger å være dyr!

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vore noke elektrisk, så tur eg ikkje den hadde starta og gått fint ei lita stund, for så i begynne og hakke osv... eg veit ikkje. men eg er ialle fall drita lei!!!!

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vore noke elektrisk, så tur eg ikkje den hadde starta og gått fint ei lita stund, for så i begynne og hakke osv... eg veit ikkje. men eg er ialle fall drita lei!!!!

 

Dårlig kontakt i en eller annen sensor kan vel gi slike symptomer?

Jordingfeil er jo veldig vanlig f.eks.

 

Regner med at det er el.injection. Prøv å koble fra batteriet over natta og se om den er friskere i morgen, kan være så enkelt som det noen ganger.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mekanisk insprut... verksted blir fort dyr og vist eg må ha motor i tillegg, så blir det uansett for dyrt.

 

Da er det bedre å prøve å selge den, eller lagre den ein plass og sette i ein større motor når eg er ferdig med utdannelsen

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må må ikke gi opp så lett. hadde eller har noe lignende på min. det er en type 85 men har også mekanisk insprøytning ke-jetronic den bare ikke ville starte. startern går. der er gnist på pluggen og bensin får den.. men startet ikke.. tror jeg gikk over allt som var relevant, coil pluggledninger, skiftet plugger fordelerlokk og rotor, skiftet bensinpumpe, sjekket registeret, gjorere rent spjeldhus, hadde på kondensfjærner på tanken, sjekket alle lednings stikkere renset med elrens her og der. så plutselig gikk den igjen. men nå er det sån at vist jeg er så uheldig at jeg drar den opp på turtallsperra så dauer den og ikke vil starte igjen og avogtil om jeg stopper bilen og vil starte den med en gang. men om jeg venter og ruller meg en røyk blar i litt cd`er så starter den å går som ei klokke. men selger du nå når den ikke er i orden så får du ikke så mye igjen i vertfall..

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av audi sone 10v?? Har du hatt så mange a?:S Du er 17 år jo..kan ikke være lei noe du ikke har erfaring med, og drevet mye med...

Bare å gå over diverse småting. Sjekke dyser, tenning, tennkablene osv osv...den starter nok igjen skal du se..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må må ikke gi opp så lett. hadde eller har noe lignende på min. det er en type 85 men har også mekanisk insprøytning ke-jetronic den bare ikke ville starte. startern går. der er gnist på pluggen og bensin får den.. men startet ikke.. tror jeg gikk over allt som var relevant, coil pluggledninger, skiftet plugger fordelerlokk og rotor, skiftet bensinpumpe, sjekket registeret, gjorere rent spjeldhus, hadde på kondensfjærner på tanken, sjekket alle lednings stikkere renset med elrens her og der. så plutselig gikk den igjen. men nå er det sån at vist jeg er så uheldig at jeg drar den opp på turtallsperra så dauer den og ikke vil starte igjen og avogtil om jeg stopper bilen og vil starte den med en gang. men om jeg venter og ruller meg en røyk blar i litt cd`er så starter den å går som ei klokke. men selger du nå når den ikke er i orden så får du ikke så mye igjen i vertfall..

 

 

ha samme problem på min, men ej he no elektronsik, det va tomgongskontakta so var defekt

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakka med Jarle Seberg, han som har den raude og sølv s2'en på rudskogen som jørgensen kjører... han skulle kikke på den og skaffe meg ein ny motor vist det var det som måtte til :) han hadde noken motorer liggandes, men ikkje som han ville anbefale å sette i ein bil.... men me får sjå korleis det går :D bilen er jo jævlig fin, så eg hadde ikkje solgt den for 15 000 minimum 20 000

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakka med Jarle Seberg, han som har den raude og sølv s2'en på rudskogen som jørgensen kjører... han skulle kikke på den og skaffe meg ein ny motor vist det var det som måtte til :) han hadde noken motorer liggandes, men ikkje som han ville anbefale å sette i ein bil.... men me får sjå korleis det går :D bilen er jo jævlig fin, så eg hadde ikkje solgt den for 15 000 minimum 20 000

 

For å si det rett ut. du selger FOR FAEN ikke bilen fordi den er litt gnien på å starte!!!!!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det rett ut. du selger FOR FAEN ikke bilen fordi den er litt gnien på å starte!!!!!

 

Hehe..skulle akkurat til å si det samme! Sjøl om bilen er litt vond å få starte så hadde je aldri verden solgt bilen min (hvis det hadde vært tilfelle da).

ALT går ann å fikses! trur du faktisk hadde angra hvis du hadde solgt bilen med en slik liten feil..;) men men..bra du får fiksa motoren hvertfall! er en såpass grom bil detta syns je så den fortjener å leve litt til! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår