Gå til innhold

fy faen så kjipt!!! :(

Ranger emnet


Audi_Quattro

Anbefalte innlegg

vist eg ikkje får fiksa den så er det jo ikkje så masse vits å ha den ståandes :P men har sykelig lyst å sette i s2 motor :) jare seberg har jo mangen :)

 

Du selger den bare ikke. Hvis ikke han nissen finner ut av det så kommer jeg å fikser det! Den bilen er dritfet, så den angrer du nok jævlig på hvis du selger'n.......

 

Det er jo mekanisk innsprut jo! Den er rimelig DUM..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg er fult klar over at det er mekanisk insprut :P og at den er mongo ja! snakka nett med jarle, og fekk noken tips om ka eg skulle gjera, så fekk me ta det i fra der.... han skulle kikka på inspruten min når han kom heim fra ferie så da blei ikkje før i august :( så då har eg ikkje bil når eg kanskje får lappen :'(

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er fult klar over at det er mekanisk insprut :P og at den er mongo ja! snakka nett med jarle, og fekk noken tips om ka eg skulle gjera, så fekk me ta det i fra der.... han skulle kikka på inspruten min når han kom heim fra ferie så da blei ikkje før i august :( så då har eg ikkje bil når eg kanskje får lappen :'(

 

heter ikke kanskje får lappen. Heter når du får lappen. Blir heller at du kanskje ikke har bil. Men hvis du tar deg noen timer uti der, så finner du nok ut av det. Du skulle hatt boka jeg har her. Står ALT om den innspruten du har.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme sprutet på min bil (K-jetronic), og ja bilen min har daua en gang eller 2uhhmmwhat?

 

Det har verdt pga falskluft, andre ganger fordi jeg har fått veske\olje inn i luftfilteret som igjen har gjort at innsprutet surrer.. Forresten har du stift? Sjekk at den ikke er slitt, og at åpningen er riktig

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme sprutet på min bil (K-jetronic), og ja bilen min har daua en gang eller 2uhhmmwhat?

 

Det har verdt pga falskluft, andre ganger fordi jeg har fått veske\olje inn i luftfilteret som igjen har gjort at innsprutet surrer.. Forresten har du stift? Sjekk at den ikke er slitt, og at åpningen er riktig

 

Tror ikke stiften bare kutter sånn plutselig ? Tror den har elektrisk i og med at det er det på min som er 85 mod....og denne er nyere med litt mer elektronik.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... fekk den til å gå litt i dag, så stoppa den.... vurderer å selge den. Det er sikkert bare ein liten bagatell..

 

Har du verksted/startsperrenøkkelen til den ? isåfall, prøv den...

 

Hjalp en kamerat for litt siden med samme symptonene, bare bytta nøkkel og den gikk fint :)

 

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen startsperre på 90n. :)

 

Mulig det ikke er på den, men den vi fikset på var det det :) Er iallefall vært et forsøk da...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka net med han på tlf ;) har funne ut etter noken timer i garagen at det er den bensin fordeler saken (den store klompen men alle bensin røra) så skal ringe til div høggere og spørre om dei har :)

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal få meg ny bensin pumpe i samme slengen, for den andre lager sån irriterandes bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz lyd som du hørrer veldi godt inne i bilen :S

1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan

1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x)

1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X)

1990 Audi 90 2.3E Quattro(X)

1991 Audi 90 2.3E Quattro (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

se der jah.. bagateller velter store lass.... har man gammel bil må man være litt tålmodig.. må ikke bare gi opp for slike småting som det der.. det er en risk uansett.. hadde du solgt bilen for en billig sum, ville du kun tapt penger.. for neste bil du ville kjøpe, har garantert sine svakheter den også..

har hatt så mye dårlige biler som jeg har blitt drittlei.. men jeg har faktisk hatt de på veien, og vært avhengig av at bilen min skal starte og bringe meg til jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår