Gå til innhold

HJELP trenger racing clutch. HASTER!!

Ranger emnet

puntohgt

Anbefalte innlegg

Gatebil nærmer se faretruende fort og jeg trenger racing clutch til bilen min.

2000 punto 1.8 HGT.

kollevold har ikke

gundersen motorsport har ikke

sellholm motorsport har ikke

NOEN som kan hjelpe???

tips??

Tlf: 91 77 31 32

Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffersen & Bekken AS

Smalvollv. 46 0667 Oslo.................. 23 20 78 00

- Telefaks................................. 23 20 78 01

prøv de

Men tror du kan få tak i via kollevold, skal ikke omp ha noe til bilen din? Hadde i allefall til min uno turbo

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffersen & Bekken AS

Smalvollv. 46 0667 Oslo.................. 23 20 78 00

- Telefaks................................. 23 20 78 01

prøv de

Men tror du kan få tak i via kollevold, skal ikke omp ha noe til bilen din? Hadde i allefall til min uno turbo

har prøvd C&B AS, men de tar ferie fra mandag.

Kollevold prøvde å få med clutch på forsendelsen som gikk fra italia i går, men det gikk ikke.

Du har vel ikke en exta clutch til uno'en liggende?? De er visst like har jeg hørt rykter om.

Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda tror jeg har en eller to stk liggende, men det er jo gamle orginalclutcher. Spørs hvor lenge de holder

de holder nok ikke 5 minutt desverre. står nesten ny clutch i bilen min nå, og den holder ikke i det hele tatt etter at bilen fikk pustehjelp....

har sendt mail til omp , men det tar nok litt tid før jeg får svar på den. løsningen blir nok å demontere clutchen i kveld og kjøre 4,5 timer til oslo i natt og håpe at clutch og brems AS kan fikse nytt sinter bellegg og stramme trykkplata litt.

sukk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider