teck Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 noen her som har dette 100%? og som på en eller annen måte kan hjelpe meg med å få kopiert dette til meg? jeg kan evt sende ett minnekort eller noe slikt. sønnen min på 6år har klart å slette dette på xbox'n min, og jeg vil gjerne få kjørt med noen ordentlige biler. da jeg ikke gidder å spille meg til 100% igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 http://www.google.no der søker du feks etter 100% savegame for NFSU2 xbox da får du garantert resultat ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 men, jeg har jo ikke chippa xbox. da hjelper det lite.. om ikke noen har en løsning på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Litt vanskelig å få en fil over på xbox uten å ha modda den. Du kan bruke minnebrikken i stikka men da må du jo ha noe for å lese den på PC'en. Her er noen xbox koder du kan bruke men de gir deg ikke full unlock. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg