Geir A Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Hei. Vurderer å skifte bank da jeg er misfornøyd med den jeg har nå. Nå bruker jeg Nordea. Så det jeg lurte på var om dere kunne anbefale noen som dere var fornøyde med og som gav god service. Mvh Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Har hørt mye bra om scandiabanken. Men de har ikke lokaler, men skal visst ikke ha gebyrer i det hele tatt.... har den ikke selv, men hørt gode ord om dem Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Hva er du misfornøyd med hos Nordea da? Byttet til dem for noen år siden, og er ganske fornøyd jeg. Fikk lov å overtrekke kontoen med 200.000.- når jeg skulle kjøpe bil, og få lån etterpå. Prøv det hos noen andre på en fredag ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Originally posted by Nismo Hva er du misfornøyd med hos Nordea da? Byttet til dem for noen år siden, og er ganske fornøyd jeg. Fikk lov å overtrekke kontoen med 200.000.- når jeg skulle kjøpe bil, og få lån etterpå. Prøv det hos noen andre på en fredag ettermiddag. Haha den er nice når du ringer kontofonen.. "Du har.... minus tohundretusenethundreog1kroneog20øre på konto" ;) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Skandiabanken er desidert billigst og best. Har brukt dem i 2-3 år nå.. Helt genialt. Gjør alt via web. Ingen gebyrer på noe som helst, kun årsavgift på kortet. I tillegg får du sparekonto-rente på lønnskontoen fra første krone.. http://www.skandiabanken.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomi Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 skandiabanken er best! bare hatt problemer med postbanken! Hatt skandiabanken i to år nå og er veldig fornøyd! Siter - Audi A3 1.9Tdi SB 2005 + BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt) + Audi A4 2.0 2001 (solgt) + Honda Accord 2.0 1995 (solgt) + Mazda 626 2.0 1986 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Skandiabanken er bra den om du ikke har problemer med kortet, trenger å snakke med noen personlig og den ikke går konkurs. Det er ikke en "norsk" bank så den dekker bare 200000,- og ikke 2 mill som de norske(Gjelder oxo Nordea da) Og i Sverige har de begynt med gebyr for et år siden eller noen.... Begrenset hvor lenge eierne gidder å drive noe som går med underskudd.... :rolleyes: Men er kurant bank ellers;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Hva er du misfornøyd med hos Nordea da? Byttet til dem for noen år siden, og er ganske fornøyd jeg. Fikk lov å overtrekke kontoen med 200.000.- når jeg skulle kjøpe bil, og få lån etterpå. Prøv det hos noen andre på en fredag ettermiddag. Fikk det eg og i Sparebank1 Vest... Ringte til Inge Bank (sjefen) i lunsjen på jobben og sa eg trengte penger. - "når vil du ha de da??" -"helst i går...." -"Kom innom og underskriv på ett papir du, etter jobb, så fikser vi resten en annen dag" Så var det i boks, trengte ikke fikse lånepapirene før etter to uker... Slik service skaper kundegrunnlag. Ikke den billigeste banken, men god service og mange tenester. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Originally posted by eivindw Skandiabanken er desidert billigst og best. Har brukt dem i 2-3 år nå.. Helt genialt. Gjør alt via web. Ingen gebyrer på noe som helst, kun årsavgift på kortet. I tillegg får du sparekonto-rente på lønnskontoen fra første krone.. http://www.skandiabanken.no Men dersom du bestemmer deg for å si opp kundeforholdet er det umulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg