Gå til innhold

Bank

Ranger emnet

Geir A

Anbefalte innlegg

Originally posted by Nismo

Hva er du misfornøyd med hos Nordea da? Byttet til dem for noen år siden, og er ganske fornøyd jeg. Fikk lov å overtrekke kontoen med 200.000.- når jeg skulle kjøpe bil, og få lån etterpå. Prøv det hos noen andre på en fredag ettermiddag.

Haha den er nice når du ringer kontofonen..

"Du har.... minus tohundretusenethundreog1kroneog20øre på konto"

;)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandiabanken er bra den om du ikke har problemer med kortet, trenger å snakke med noen personlig og den ikke går konkurs. Det er ikke en "norsk" bank så den dekker bare 200000,- og ikke 2 mill som de norske(Gjelder oxo Nordea da)

Og i Sverige har de begynt med gebyr for et år siden eller noen....

Begrenset hvor lenge eierne gidder å drive noe som går med underskudd.... :rolleyes:

Men er kurant bank ellers;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du misfornøyd med hos Nordea da? Byttet til dem for noen år siden, og er ganske fornøyd jeg. Fikk lov å overtrekke kontoen med 200.000.- når jeg skulle kjøpe bil, og få lån etterpå. Prøv det hos noen andre på en fredag ettermiddag.

Fikk det eg og i Sparebank1 Vest... Ringte til Inge Bank (sjefen) i lunsjen på jobben og sa eg trengte penger.

- "når vil du ha de da??"

-"helst i går...."

-"Kom innom og underskriv på ett papir du, etter jobb, så fikser vi resten en annen dag"

Så var det i boks, trengte ikke fikse lånepapirene før etter to uker... Slik service skaper kundegrunnlag. Ikke den billigeste banken, men god service og mange tenester.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eivindw

Skandiabanken er desidert billigst og best. Har brukt dem i 2-3 år nå.. Helt genialt. Gjør alt via web. Ingen gebyrer på noe som helst, kun årsavgift på kortet. I tillegg får du sparekonto-rente på lønnskontoen fra første krone..

http://www.skandiabanken.no

Men dersom du bestemmer deg for å si opp kundeforholdet er det umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider